standaard beneveldquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is eigenlijk de geestelijke Staat van Stasse?
Madness is geloof ik een ska nummer, bekend melodietje en Foreigner is zo meejanknummer.quote:
Dat is toch Van Dik Hout?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:03 schreef essnhills het volgende:
Je
[..]
Je mist niks aan Blof
Zo stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil, in mijhijjjjjj
jij kent een plaat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:03 schreef essnhills het volgende:
Je
[..]
Je mist niks aan Blof
Niet de minste neequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wouter van der Goes trouwens ook een erg fijne DJ
ik ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wouter van der Goes trouwens ook een erg fijne DJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker zo
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Dat is Van Dik Houtquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:03 schreef essnhills het volgende:
Je
[..]
Je mist niks aan Blof
Madness ska met trompetten, ONE! STEP! BEYOND! padadaaaaaa papapapadadaaaaquote:
Ja dat bedacht ik me toen ik het tikte, dat is heul geen blofquote:
Dit helpt niet echtquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Madness is geloof ik een ska nummer, bekend melodietje en Foreigner is zo meejanknummer.
ja we kunnen het ook wel zonder jouquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was effe 10 minuten weg
topic zat weer dicht
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:04 schreef MTheBassman het volgende:
Volgende van jou lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker zo
Die clip, opgenomen in Barcelona, die wijk zelf ook wel es geweest
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
en bedanktquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens Facebook heb ik dit jaar 6 vrienden gemaakt.....
6 te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |