Heb goed uitgeslapen dus vanavond ben ik er weer bijquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verreweg de beste nacht tot nu toe
Zeg maar tegen je visite dat ze een FOK!account moeten aanmakenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:25 schreef Bugno het volgende:
Ik krijg bezoek over de vloer, radio blijft aan
Zou willen dat ik dat kon zo laat opblijvenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verreweg de beste nacht tot nu toe
Duurste was 20 geloof ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ow oeps.... Heb je die box van 59 euro nog kunnen kopen? Of was die ook weg?
Ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb goed uitgeslapen dus vanavond ben ik er weer bij
Dat is wel handig jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je visite dat ze een FOK!account moeten aanmaken
dan was er al heel veel op.quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Ties02 het volgende:
Zijn er echt mensen die 's nachts opblijven?
Gisteren denk ik met 10-12 man hier tussen 2 en 3? Topic ging nog steeds snel, was super gezellig in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Ties02 het volgende:
afkappen voor Freebird!quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme wat duurt dit nummer lang.
Ik denk dat Cielke en Frank van t Hof wel 's nachts opblijven jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Ties02 het volgende:
Gisteren was ik er ook wel klaar mee rond twaalf uur, misschien vannacht wat langer uithoudenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik nietmaar screw it, gewoon weer genieten en op 1 januari slaap ik wel uit
Heerlijk manquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit kabbelt wel een beetje veel.
Weet even niet meer hoe oud je bent maar menig student is gewoon een nachtbraker. De enigen die ook overbleven waren studenten gisterquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Zou willen dat ik dat kon zo laat opblijven
Succes! wel winnen hèquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:23 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik ga Top 2000 pubquizzen, wish me luck. Misschien pik ik vanavond/vannacht nog heel even wat mee als het niet te laat wordt.
Ik ben ook nog studentquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet even niet meer hoe oud je bent maar menig student is gewoon een nachtbraker. De enigen die ook overbleven waren studenten gister
Technisch gezien ben ik geen student. Ik heb gewoon vakantie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet even niet meer hoe oud je bent maar menig student is gewoon een nachtbraker. De enigen die ook overbleven waren studenten gister
Ze hadden ook Free Bird helemaal kunnen draaienquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Kyran het volgende:
Dit wel helemaal afspelen .. de tering.
Zal wel "te ruig" zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hadden ook Free Bird helemaal kunnen draaien
24 maar sta (redelijk) vroeg op, kan het wel maar krijg dan altijd ontzettende hoofdpijn van al die muziekquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gedraag je er dan ook naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |