Ja, die ken ik tenminste ook nog, en Ovide natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk het ook...ik ben nog van de eerste generatie uh...teddy ruxpin.
Het was 2 weken vermakelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Go was wel aardig, maar te gehypt
oh, misschien zijn mijn LP's van Calimero en de Smurfen ook wel wat waard danquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is misschien wel geld waard
Ik had de plaat aangevraagd bij SR toen ze actie voerden tegen poeperitis en ik had de grap nog niet eens door. Wilde gewoon echt het nummer horen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al een diarree-ring of fire grap gemaakt?
Veel te hard.quote:
81 en 4 nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwaaien we hiermee Billy Joel uit?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piano man komt nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whut?quote:
Dit uur wel. Gekkie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had de plaat aangevraagd bij SR toen ze actie voerden tegen poeperitis en ik had de grap nog niet eens door. Wilde gewoon echt het nummer horen.
Werd niet gedraaid, obviously.
De piano en de helikopter komen nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
No Limit was wel een lekker nummer van Irene en de Smurfenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, misschien zijn mijn LP's van Calimero en de Smurfen ook wel wat waard dan
Ik heb de single nog van het lied van Calimero, B-kant de karaoke versiequote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, misschien zijn mijn LP's van Calimero en de Smurfen ook wel wat waard dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |