*vinkquote:
klinkt als eerste generatiequote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan Pikachu...ik wil dat graag zo houden.
Alles na eerste generatie is kutquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb volgens mij heel 2017 geen Pokemon gespeeld.
Pokemon Sun was een beetje een deceptie en daarna was ik er wel klaar mee.
Hurt komt nog swsquote:
zag pas bij een kringloop een plaatjesalbum van Tita Tovenaar liggen, toch maar niet meegenomenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We gaan het zo weer over grobbebollen en swiebertje hebben *aai over je bol
Oeh, dat zag ik even niet aankomenquote:
Zn NIN cover duurt nog effequote:
Nee joh, Hurt nog.quote:
weinig nieuws aan de horizon. de vaste thema's komen voorbij... gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zag pas bij een kringloop een plaatjesalbum van Tita Tovenaar liggen, toch maar niet meegenomen
Generatie 3 t/m 5 waren tof.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles na eerste generatie is kut
Go was tof man, Kijkduingenot.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles na eerste generatie is kut
Och verrek ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee joh. Hurt staat heul hoog denk ik
Met Ultramoon heb ik me eigen wel vermaaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb volgens mij heel 2017 geen Pokemon gespeeld.
Pokemon Sun was een beetje een deceptie en daarna was ik er wel klaar mee.
Die was toch van Hardcore Vibes?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:15 schreef SureD1 het volgende:
June heeft deze geschreven...goed nummer
Is misschien wel geld waardquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zag pas bij een kringloop een plaatjesalbum van Tita Tovenaar liggen, toch maar niet meegenomen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zn NIN cover duurt nog effe
Ring of fire, kringloop heheheh.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |