Succes! wel winnen hèquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:23 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik ga Top 2000 pubquizzen, wish me luck. Misschien pik ik vanavond/vannacht nog heel even wat mee als het niet te laat wordt.
Ik ben ook nog studentquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet even niet meer hoe oud je bent maar menig student is gewoon een nachtbraker. De enigen die ook overbleven waren studenten gister
Technisch gezien ben ik geen student. Ik heb gewoon vakantie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet even niet meer hoe oud je bent maar menig student is gewoon een nachtbraker. De enigen die ook overbleven waren studenten gister
Ze hadden ook Free Bird helemaal kunnen draaienquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Kyran het volgende:
Dit wel helemaal afspelen .. de tering.
Zal wel "te ruig" zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hadden ook Free Bird helemaal kunnen draaien
24 maar sta (redelijk) vroeg op, kan het wel maar krijg dan altijd ontzettende hoofdpijn van al die muziekquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gedraag je er dan ook naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |