Let It Happenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:04 schreef Cee het volgende:
Welk nummer van de afgelopen 10 jaar zal over een jaar of 40 nog als klassieker worden beschouwd, ongeacht of het echt een kneiter van een hit is geweest en ongeacht of je hem persoonlijk goed vindt of niet?
Grappig, niet meer dan dat.quote:
LP van jou, LP van mij....quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
Kleine Pippies gaan zo naar bed. Mevrouw Pippen gaat naar de bios.
Kan ik eindelijk een avond met mijn broekje uit rustig Top 200 luisteren.
TMI maar leuk dat je er weer bent!quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
The War On Drugs - Thinking of a Place. Staat er alleen dit jaar nog niet in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:04 schreef Cee het volgende:
Welk nummer van de afgelopen 10 jaar zal over een jaar of 40 nog als klassieker worden beschouwd, ongeacht of het echt een kneiter van een hit is geweest en ongeacht of je hem persoonlijk goed vindt of niet?
top 200 duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
Daar was ik heilig van overtuigd tot de lijst van dit jaar bekend werd. Echt heel teleurstellend dat-ie gezakt is.quote:
Kan me hier wel in vindenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:04 schreef MTheBassman het volgende:
321 Onderweg Abel![]()
![]()
320 Kiss From A Rose Seal![]()
319 Ring Of Fire Johnny Cash![]()
318 She's Always A Woman To Me Billy Joel![]()
317 Jesus To A Child George Michael![]()
316 The Cave Mumford & Sons
315 Free Bird Lynyrd Skynyrd![]()
![]()
![]()
314 Aan De Kust Bløf![]()
313 Une Belle Histoire Michel Fugain![]()
![]()
![]()
312 Run Snow Patrol
311 Radioactive Imagine Dragons![]()
310 Killer Queen Queen![]()
309 One Of These Nights Eagles![]()
Ja, ze gaat toch straks voor dat toetjequote:
Iron Sky (dat hoop ik dan)quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:04 schreef Cee het volgende:
Sorry dat ik ze niet luisterquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kent ie Snow Patrol niet
Man man man
¤4 per persoon, stel dat 1/4e van Nederland ervan geniet is het ¤16 per persoon, dat is minder dan je uitgeeft met een avondje stappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |