we hadden het toch over Worn Down Piano? Die hoor ik bij voorkeur 1 keer per jaar.quote:
Door t gewoon als geheel te verbieden kan er ook geen discussie ontstaan over de vraag of het legaal of illegaal is en verklein je de kans dat zoiets gebeurt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit door normaal gebruik van legaal consumentenvuurwerk is gekomen?
Na deze nog vier volle topics voor een record.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 3 topics en er is een recordGaat me bij vlagen te snel (en ja dat zeg ik als #1 poster)
Floor is de echte godin inderdaad:)quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niets mis mee, alhoewel ik After Forever toch echt altijd vele malen beter vond.
Ach die eerste plaat was op zich wel lekker ddmquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb menig festival moeten ontvluchten om deze lui te ontlopen
Dit jaar vind ik het af en toe leuk. Maar het is idd een aardig tempo waar ik ook niet altijd zin in heb.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 3 topics en er is een recordGaat me bij vlagen te snel (en ja dat zeg ik als #1 poster)
Het is nu al verboden om vandaag al vuurwerk af te steken en om te rommelen met vuurwerk, dus welk probleem ga je er precies mee oplossen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik geef het nog een paar jaar voordat er een totaalverbod in de maak komt op consumentenvuurwerk. De publieke opinie is zich langzaam aan het keren.
Oh ik dacht aan Free Bird, my bad. Worn Down Piano kan me ook niet zo boeien maar is wel een oudjaarsklassiekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
we hadden het toch over Worn Down Piano? Die hoor ik bij voorkeur 1 keer per jaar.
Ja, laten we alles verbieden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Door t gewoon als geheel te verbieden kan er ook geen discussie ontstaan over de vraag of het legaal of illegaal is en verklein je de kans dat zoiets gebeurt.
Ik heb ze zo'n 20 keer gezien (al dan wel stukjes) en er nog nooit voor betaaldquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb menig festival moeten ontvluchten om deze lui te ontlopen
ik zal er wel te bejaard voor zijn. Afgrijselijk vind ik hetquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach die eerste plaat was op zich wel lekker ddm
Goede maaltijdkeuze wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Uccie het volgende:
Lekker handig Uccie...spareribs eten en typen...slecht idee...ik lees wel even alleen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |