Ik heb besteld....ben nog te zwak om naar de supermarkt te gaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar over een uurtje koken. mijn ritme is fucked up...
Ja, Eat itquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet ooit gedaan door Weird Al?
Geen spectaculaire nummers voor de rest nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, met de rest op aanzienlijke afstand.
Jep, Eat it, get yourself an egg and beat itquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet ooit gedaan door Weird Al?
Zat volgens mij ook nog iets van een nummer van 8 minuten voor, Worn Down Pianoquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met maar 9 liedjes dat uur, vermoed ik nu weer.
Nee, slechtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had je die nog niet dan? Dat zijn zo ongeveer de eerste dingen die ik hier in huis opgehangen heb.
koudblauw?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, slechtvorig jaar verhuisd en niet van gekomen. Geen excuus. Morgen zijn ze binnen.
Heerlijk uurtje toch. Within Temptation, Editors, Dire Straits, Alice Cooperquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen spectaculaire nummers voor de rest nee.
Komt die vanavond al?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat volgens mij ook nog iets van een nummer van 8 minuten voor, Worn Down Piano
Met welk nummer?quote:
wist je dat hij er maar een fooitje voor heeft gekregenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Wat een gitaarloopje en dat uit Nederland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |