Ik was meer van Duffquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:54 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger wilde ik altijd Slash zijn.
Stiekem wil ik dat nog steeds.
dat ze hebben opgetreden verklaart ook gelijk waarom bijna al hun nummers stijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat Angus Young nog ff kwam meespelen was helemaal feest
Vast nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat de vriend van een vriendin van me als hem verkleed was met carnaval en nog eens heel erg op hem leek.
Groetjes als je hem bent.![]()
Staan dit jaar nog een keer in t goffertparkquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat ze hebben opgetreden verklaart ook gelijk waarom bijna al hun nummers stijgen.
Duffyquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was meer van Duff![]()
![]()
Die naam alleen al
Volgend jaar natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staan dit jaar nog een keer in t goffertpark
*volgend jaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
En ik ga weer, alleen dit keer geen Golden Circle meerquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
prachtig einde van dit nummer, alleen iets te snel de reclame ingestartquote:
Kan ik me voorstellen. Angus heeft natuurlijk een huis in Aalten, wat best wel dichtbij Nijmegen isquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat Angus Young nog ff kwam meespelen was helemaal feest
Cielke mag datquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:58 schreef Bugno het volgende:
"Haha, dan doen we bij gitaarmuziek een pruik op en gaan we headbangen, lachen man"____!
Zag dat Nuis en Verweij ff huis hebben gehoudenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Schaatsen was weer genotrijk met snelle tijden en matrixgedoe. Nu wat vreten in afwachting van het komende uurtje
Vannacht laatste nummer tussen 3 en 4.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:58 schreef LTVDK het volgende:
Is er ook ergens een lijst met uitzendtijden? Ben benieuwd of ik weer tot 4 uur moet wachten op Echoes.
Prima uurtje!quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:59 schreef peaceman het volgende:
334 Beat It Michael Jackson![]()
333 Mother Earth Within Temptation![]()
332 Bat Out Of Hell Meat Loaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
331 Poison Alice Cooper![]()
330 Sweet Caroline Neil Diamond![]()
329 9 Crimes Damien Rice![]()
328 Walk Of Life Dire Straits![]()
327 I'm On Fire Bruce Springsteen![]()
326 Three Little Birds Bob Marley & The Wailers![]()
325 Smokers Outside The Hospital Doors Editors![]()
324 She's Not There Santana![]()
323 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor![]()
322 Vienna Ultravox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |