Mijn beste vriend heeft in Duitsland een vuurwerkding van 12 kilo gekocht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:09 schreef SureD1 het volgende:
Zo die vuurwerkdode was ook goed dood, op ad.nl staat een filmpje, die hebben ze zo te zien bij elkaar moeten vegen
Holy crapquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:09 schreef SureD1 het volgende:
Zo die vuurwerkdode was ook goed dood, op ad.nl staat een filmpje, die hebben ze zo te zien bij elkaar moeten vegen
Die zit jaarlijks mooi in het laatste nachtje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Poep, Money For Nothing vlak voor zessen vannacht.
Betrekkelijk klein.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze FreeBird straks helemaal draaien?
Nihil of daaromtrentquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
0.00001%quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik blijf expres binnen tijdens O&N aangezien ik het winnende lot heb gekocht in de Staatloterij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn beste vriend heeft in Duitsland een vuurwerkding van 12 kilo gekocht.
Ik vrees dat ik tt pagina 101 in de gaten moet houden bij O&N.
Mwa je ziet weinig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:09 schreef SureD1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |