wanneerquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik wil eigenlijk nog 1x 1000 halen
haha het zou mij oprecht verbazen als er morgen users zijn die boven de 500 posten oid.quote:
vast wel. Top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha het zou mij oprecht verbazen als er morgen users zijn die boven de 500 posten oid.
Volgens mij kwam de topposter vorig jaar ook niet eens boven de 200 uit.quote:
geen ideequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij kwam de topposter vorig jaar ook niet eens boven de 200 uit.
allemaal top2000quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 31-12-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (31230)
01 940 OscarMopperkont 3.01%
02 680 peaceman 2.18%
03 514 Mexicanobakker 1.65%
04 376 Diaan73 1.2%
05 345 Geralt 1.1%
valt wel meequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik voorzie een hoop gespam.
je stond 2e toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gister de nr 1 ook nog ingehaald
klopt maar ik haalde de nr 1 om 23.00 in toen stopte ik bij 1000 en diegene op 990 ofzo. Ik wist dat ik geen 1 zou blijvenquote:
Om hier te winnen moet je #altijdready zijn! Dus altijd je mobieltje aan hebben om direct te kunnen posten als iemand anders iets doet hier. Zelfs als je aan het poepen bent (haags) of slaapt (aloa). Volgens onbevestigde bronnen heeft haags een jaar lang geen sex gehad omdat dat te veel zou afleiden. Als je dus echt wil winnen moet je hard werken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:54 schreef Homijn het volgende:
Zelfs als DIT de laatste post van het jaar is en jullie nu allemaal (eindelijk eens) stil zijn, kan ik niet meer winnen
een met het spel zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Om hier te winnen moet je #altijdready zijn! Dus altijd je mobieltje aan hebben om direct te kunnen posten als iemand anders iets doet hier. Zelfs als je aan het poepen bent (haags) of slaapt (aloa). Volgens onbevestigde bronnen heeft haags een jaar lang geen sex gehad omdat dat te veel zou afleiden. Als je dus echt wil winnen moet je hard werken.
?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
even mijn mening neergekwakt in nws
wijnverspillingquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zo de kapper weer gehadtijd voor een wijntjeeeee
![]()
[ afbeelding ]
Je klinkt nu als BoneThuggs.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Om hier te winnen moet je #altijdready zijn! Dus altijd je mobieltje aan hebben om direct te kunnen posten als iemand anders iets doet hier. Zelfs als je aan het poepen bent (haags) of slaapt (aloa). Volgens onbevestigde bronnen heeft haags een jaar lang geen sex gehad omdat dat te veel zou afleiden. Als je dus echt wil winnen moet je hard werken.
met één glas dronkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
zelfde kapsel als eerst of iets nieuws?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:06 schreef devzero het volgende:
[..]
ik had heel mooi gezond haar zei zequote:Op zaterdag 30 december 2017 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zelfde kapsel als eerst of iets nieuws?
Misschien. Maar hij was helaas #nietatijdready en als je niet oppast zul jij ook altijd 14de blijven in dit spel.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien. Maar hij was helaas #nietatijdready en als je niet oppast zul jij ook altijd 14de blijven in dit spel.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:05 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het wordt hier nu onrustiger qua vuurwerk.
Puntjes?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had heel mooi gezond haar zei zedus alleen puntjes en weer mooi model erin
Wat dacht je? Ik laat de puntjes maar zitten, die scoor ik in het dodetopicspel wel?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had heel mooi gezond haar zei zedus alleen puntjes en weer mooi model erin
nee gewoon beidequote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik laat de puntjes maar zitten, die scoor ik in het dodetopicspel wel?
belgie en duitsland welquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ha morgen kan er geen vuurwerk gekocht worden he
Belgie en duitsland kunnen morgen wel gekocht worden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
belgie en duitsland wel
Nee, maar ik heb het al in huis.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ha morgen kan er geen vuurwerk gekocht worden he
maar niet iedereen woont daar dichtbijquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
belgie en duitsland wel
kan altijd gekocht worden als je zak geld maar groot genoeg isquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Belgie en duitsland kunnen morgen wel gekocht worden?
ditquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar niet iedereen woont daar dichtbij
Ik wou iets posten met grote zak maar geen geld, maar bedacht me dat dat wel erg flauw isquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan altijd gekocht worden als je zak geld maar groot genoeg is
jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Belgie en duitsland kunnen morgen wel gekocht worden?
danquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:14 schreef aloa het volgende:
Ik post hier volgend jaar toch minder als dit jaar
Alleen als je in de noord-westelijke uithoeken van nederland woont ben je niet binnen een uurtje in belgie of duitsland.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar niet iedereen woont daar dichtbij
ik ga morgen een jointje halenquote:
laten we gewoom maar alles verbieden hier in dit kansloze land.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Van mij hoeft dat consumentenvuurwerk niet. Gewoon professionele shows. Eigenlijk best raar dat hier iedereen vuurwerk kan afsteken in een land dat voor alles wat een veiligheidsrisico heeft certificering en diplomering eist. Maar met vuurwerk kan elke schele dronken sjonnie met explosieven gooien
en ook wat apart is dan opeens auto's in de brand staanquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Van mij hoeft dat consumentenvuurwerk niet. Gewoon professionele shows. Eigenlijk best raar dat hier iedereen vuurwerk kan afsteken in een land dat voor alles wat een veiligheidsrisico heeft certificering en diplomering eist. Maar met vuurwerk kan elke schele dronken sjonnie met explosieven gooien
Als ze naar elkaar gaan gooien dan wil ik dat best wel subsidiëren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Maar met vuurwerk kan elke schele dronken sjonnie met explosieven gooien
verhuis danquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laten we gewoom maar alles verbieden hier in dit kansloze land.
meeste slachtoffers zijn juist onschuldigenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ze naar elkaar gaan gooien dan wil ik dat best wel subsidiëren.
mooi tochquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verhuis dan
dat overal knallen is volgens mij alleen in NL in west europa
Klopt in omringende landen organiseren ze speciale vuurwerk shows waar de vrouwen weer niet alleen veilig naar toe kunnen omdat Ali Baba en de 40 rovers op rape tocht gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verhuis dan
dat overal knallen is volgens mij alleen in NL in west europa
Alleen bier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga morgen een jointje halen
beetje drinken niet teveel
Dat bedoel ik. Maar dat snapt men toch niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Vrijwel alle overlast wordt veroorzaakt door illegaal vuurwerk. Maar laten we lekker Jan modaal z’n pleziertje afnemen.
Tsja, helaas zijn de dronken sjonnies nog te slim om niet naar elkaar te gooienquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meeste slachtoffers zijn juist onschuldigen
me vrienden deden ook rare dingen hoor gewoon dom, zoals een lawinepijl aan een lantarenpaal doen en toen viel dat ding natuuurlijk en schoot zo over de weg richting onsquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, helaas zijn de dronken sjonnies nog te slim om niet naar elkaar te gooien
miljoenen schade door zulke sjonnies die publieke goederen vernielenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
me vrienden deden ook rare dingen hoor gewoon dom, zoals een lawinepijl aan een lantarenpaal doen en toen viel dat ding natuuurlijk en schoot zo over de weg richting ons
ja maarja boys will be boysquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
miljoenen schade door zulke sjonnies die publieke goederen vernielen
dweilen met de kraan open. Moet je eens kijken hoe weinig drugs ze pakken en hoeveel niet. Zelfde met vuurwerk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Het illegale vuurwerk harder aanpakken en controleren. Wat ze vinden is maar 0,001%
samen met je hondje in je zolderkamertje opsluiten morgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Meh van mij mogen ze ook opdonderen met dat vuurwerk, maken mijn hond bang.
quote:
Nah dat niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
samen met je hondje in je zolderkamertje opsluiten morgen
ik heb nooit de behoefte gehad om de publieke ruimte te slopen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja maarja boys will be boys
alles willen slopen
En dat wordt alleen maar erger als ze consumenten vuurwerk gaan verbiedenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Het illegale vuurwerk harder aanpakken en controleren. Wat ze vinden is maar 0,001%
o niet alle mannen zijn zoquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb nooit de behoefte gehad om de publieke ruimte te slopen.
zulke sjonnies wil ik wel slopen
jij bent stiekem ook zo'n sjonniequote:Op zaterdag 30 december 2017 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
bad boyss bad boysss what you gonna do what you gonna when they come for you
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij bent stiekem ook zo'n sjonnie
misdragen en schijt hebben aan wetten en politiequote:
mwahhhquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misdragen en schijt hebben aan wetten en politie
laatst is almere tot beste binnenstad verkozen of zoiets dergelijks...quote:
binnenstad ziet er op zich wel goed uit en modern, maar aan de andere kant wel zielloos. Ja Arnhem is wel veel leukerquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
laatst is almere tot beste binnenstad verkozen of zoiets dergelijks...
Ja precies, ik vind Almere vooral niet zo leuk door de sfeer die daar heerst komt er weleens. Al is Arnhem ook niet altijd gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
binnenstad ziet er op zich wel goed uit en modern, maar aan de andere kant wel zielloos. Ja Arnhem is wel veel leuker
Wat moet je nou weer in Almere.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind Almere vooral niet zo leuk door de sfeer die daar heerst komt er weleens. Al is Arnhem ook niet altijd gezellig
Familie woont daarquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Almere.
Hey prisquote:
valt wel mee tochquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
wat posten juullie veel zeg![]()
[ afbeelding ]
ja altijd fresh voor de dag komen hequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echtwel ff zen relax moment
preciessssquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja altijd fresh voor de dag komen he
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
preciessss
voel je weer goed en je mojo is dan aan
nice mag ik je dragenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
na dat ik die shit heb gedaan
voel ik me als het glitterpakje van michael![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |