Dan maken ze nog steeds te weinig kans want er zijn steeds minder fervente Boudewijn de Groot-stemmersquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef Gretzl het volgende:
Jammer dat de verhouding Nederlandstalige kwaliteitsmuziek vs. Nederlandstalige bagger niet helemaal goed op orde is in de Top 2000. Als die fervente Boudewijn de Groot-stemmers nu ook eens zouden luisteren naar Spinvis, Eefje de Visser, Aafke Romeijn e.a.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwke zou naaktfoto's laten maken bij genoeg donaties van FOK! aan SR en iedereen die doneerde kreeg ze in bezit of zoiets. Geld is wel gedoneerd, foto's zijn er nooit gekomen zullen we maar zeggen
Spinvis dat heb ik echt nooit begrepen evenals Aafke romeijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef Gretzl het volgende:
Jammer dat de verhouding Nederlandstalige kwaliteitsmuziek vs. Nederlandstalige bagger niet helemaal goed op orde is in de Top 2000. Als die fervente Boudewijn de Groot-stemmers nu ook eens zouden luisteren naar Spinvis, Eefje de Visser, Aafke Romeijn e.a.
quote:
Het was echt popcorn jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch wel een heerlijke rel.SunChaser in het huis en zo.
Ik heb lang niet alles meegekregen want toen lurkte ik alleen nog.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch wel een heerlijke rel.SunChaser in het huis en zo.
R_R godquote:
Beterquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben er (Terschelling) een keer in oktober geweest, toen waren die er niet. Het was echt heel mooi en fijn.
Aafke vind ik vreselijk. Alsof een Vlogster Eefje nadoet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef Gretzl het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:11 schreef MTheBassman het volgende:
Annemieke met een discohoedje opmijn twee grootste liefdes worden gecombineerd
Scheer jij je benen niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb wel prik.
The times, they are-a changing.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles meegekregen want toen lurkte ik alleen nog.
Ik woon in Werelderfgoedgebied De Wadden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter![]()
Maar sowieso zijn de wadden erg mooi
Vind Blokken en Russen wel fijne nummers. Autotune standaard is wel jammer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aafke vind ik vreselijk. Alsof een Vlogster Eefje nadoet.
Alleen als ik een rokje/jurkje aan doe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Scheer jij je benen niet?
Okee. Dat mag. Ik oordeel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |