wat dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Befbekje het volgende:
Ik lees net over dat televisieformat van De nieuwe Johan Derksen.. Ik vermoed dat dat cringeworthy televisie gaat opleveren..
ondersteboven in de grond langs de sloot meestalquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Lawinepijlen aan lantaarnpalen vastbinden
Those were the days
genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
Of als voetzoekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
Verder dan heksenketels kwam ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
ik denk dat een deel gaat naar de studie en de spaarrekening voor de kleinequote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je met het geld doen?
zo super geweldig is harvard niet volgend opperquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
als de kleine bijvoorbeeld naar Harvard in de toekomst gaat bijvoorbeeld Lenny
Wat Roland zegt...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je met het geld doen?
Niet meteen directeur bellen en ontslag nemen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat Roland zegt...
En daarna heel goed nadenken wat met het geld te doen als het echt vies veel is.
2 jaar terug had ik 75 euro, dat was de topquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat Roland zegt...
En daarna heel goed nadenken wat met het geld te doen als het echt vies veel is.
Nee zeker niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet meteen directeur bellen en ontslag nemen?
Kun je ook eten winnen? Ijs ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 jaar terug had ik 75 euro, dat was de top
Zet je geldbedrag maar om in eten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je ook eten winnen? Ijs ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |