quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit was U2 tof, toen ze dit soort muziek maakten
Heb nooit begrepen wat men erin ziet, het is zo generic en normaaltjes.quote:
Nieuwe album is weer erg goedquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit was U2 tof, toen ze dit soort muziek maakten
Joshua Tree is heel matig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:46 schreef Zorro het volgende:
Deze periode (voor mij tot en met Joshua Tree) was
Het oude U2 gaat nog wel, maar nog steeds niet mijn ding. Nu vind ik het een act geworden met Bono als grootste clownquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen wat men erin ziet, het is zo generic en normaaltjes.
Deze gaat dan nog wel vind ik
ik moet ook nog ontbijten, dus geeft niksquote:
dat wat ik gehoord heb vond ik geneuzel. Nu heb ik dan ook echt een hekel aan ze, behalve dan die echte beginperiodequote:
Ik geloof dat ik nog meer heb met Rattle and Humquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joshua Tree is heel matig hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die Bono moet echt een keer ermee kappen ja, vind dat zo'n kwal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Het oude U2 gaat nog wel, maar nog steeds niet mijn ding. Nu vind ik het een act geworden met Bono als grootste clown
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen wat men erin ziet, het is zo generic en normaaltjes.
Deze gaat dan nog wel vind ik
precies.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog meer heb met Rattle and Hum
Ik twijfel ook altijd of die er bij moet... Unforgettable fire was nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |