Nee dat gitaartje is zo lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Die cover van Nirvana vind ik beter dan die van Bowie zelf
Shoot me.
Klopt maar ben al blij dat ze erin staanquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
Iron Maiden heeft veel betere nummers dan Can I play with madness.
Ik ook, maar ik kenden die versie ook eerderquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Shoot me.
Ik ook, daarom ook op gestemdquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Shoot me.
Pangquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Shoot me.
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Shoot me.
Dit ja. Can I Play With Madness vind ik uitermate zwak. Maar toch, beter wel Iron Maiden dan geen Iron Maiden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
Iron Maiden heeft veel betere nummers dan Can I play with madness.
Beetje respect voor Daniel Lohues he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
staat weer z'on dialect kwijl geval tussen
ik heb er heel veel respect voor als ie zou stoppen..quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beetje respect voor Daniel Lohues he?
Verbaasd dat Run To The Hills en Number of the Beast er niet in staan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:02 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Klopt maar ben al blij dat ze erin staan
Commercieel popsucces.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit ja. Can I Play With Madness vind ik uitermate zwak. Maar toch, beter wel Iron Maiden dan geen Iron Maiden.
Met al die andere kneiters van hun vraag je je af waarom juist dit nummer er al jaren in staat.
Gijs is zelf ook niet lief. SOort zoekt soortquote:
Met de juiste medicijnen blijft hij levenquote:
HEY OMA! .. Zo praat je toch niet tegen je grootmoeder...quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel een beetje klaar mee ja. Net als met die onnozel ginnegappende oma met haar kleinkind.
Vooral die laatste mag er zeker inquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verbaasd dat Run To The Hills en Number of the Beast!
Dat heb ik best vaak met nummers eigenlijk. Komt doordat ik in mijn puberteit vooral obscure Duitse EDM luisterde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kenden die versie ook eerder
ze moeten de stemmen voor die 2 nummers met/zonder Jay-Z optellen en dan staat 'ie hoger, hoor je ook niet 2x hetzelfde liedquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:03 schreef Achterhoker het volgende:
Breaking the Habit hoger dan Numb? Sta hier toch wel even van te kijken.
Maar dan krijg je wel ruzie met een deel van de stemmers over welke versie er gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:04 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ze moeten de stemmen voor die 2 nummers met/zonder Jay-Z optellen en dan staat 'ie hoger, hoor je ook niet 2x hetzelfde lied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |