quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
grotendeels past dat wel bij je ja.
Ik met Iron Maidenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:56 schreef alopio het volgende:
Komend uurtje weer stemlijst genot met Nirvana
Ik was ff weg: over die gitaarsound bij wicked game, dat is een strat met een floating tremolo ( kan dus zowel omhoog als omlaag) en dat ontstemt bij het minste geringste. Bovendien is het nogal een subtiele combo van dingen als reverb en delay eroverheen. De track zelf is een paar keer gedubbeld om het vetter te laten klinken...quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alsnog, je stemt toch gewoon op het origineel? Kan niet begrijpen dat je deze verse beter vindt.
Ik denk dat ik 4 nummers leuk vind.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:56 schreef Isorden het volgende:
404 Light My Fire The Doors
403 The Man Who Sold The World (unplugged) Nirvana
402 Money Pink Floyd
401 Op Fietse Skik
400 I Was Made For Loving You Kiss
399 These Are The Days Of Our Lives Queen
398 Breaking The Habit Linkin Park
397 Don't Give Up The Fight Racoon
396 Paradise Coldplay
395 Chandelier Sia
394 Can I Play With Madness Iron Maiden
393 Romeo And Juliet Dire Straits
Bazen uurtje voor het grootste deel
Echt leuk-leuk wel ja. Maar ansich leuke verzameling door elkaar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 4 nummers leuk vind.
Ik ga er niet eens meer op letten en het negeren, hij gaat het toch wel doen, dan kan je jezelf net zo goed voorbereiden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat Gijs nou straks Let's Dance draaien? Die gaat ie natuurlijk helemaal volblaffen met zijn gelul.
Wat een wansmaak johquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:58 schreef peaceman het volgende:
404 Light My Fire The Doors![]()
403 The Man Who Sold The World (unplugged) Nirvana![]()
402 Money Pink Floyd![]()
401 Op Fietse Skik![]()
![]()
![]()
400 I Was Made For Loving You Kiss![]()
399 These Are The Days Of Our Lives Queen![]()
398 Breaking The Habit Linkin Park![]()
397 Don't Give Up The Fight Racoon![]()
![]()
![]()
396 Paradise Coldplay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
395 Chandelier Sia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
394 Can I Play With Madness Iron Maiden![]()
393 Romeo And Juliet Dire Straits
Interessant! Klinkt idd moeilijk om na te bootsenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:57 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik was ff weg: over die gitaarsound bij wicked game, dat is een strat met een floating tremolo ( kan dus zowel omhoog als omlaag) en dat ontstemt bij het minste geringste. Bovendien is het nogal een subtiele combo van dingen als reverb en delay eroverheen. De track zelf is een paar keer gedubbeld om het vetter te laten klinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |