Ja maar dat is die anderequote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:14 schreef Kyran het volgende:
Fuck Gijs heeft verschrikkelijk veel mooie nummers om te verneuken weerWaarom altijd zoiets bij GijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Sorry, even onder een spoiler tag geplaatst.![]()
Dat die nummers lekker bij Annemieke of JW komen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Heel goed!quote:
*boks*quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:15 schreef Timo20 het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Lekker uur! Born Slippy! Weer eentje uit mijn stemlijst
#lijstmanipulatiequote:Op zaterdag 30 december 2017 11:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom altijd zoiets bij Gijs![]()
Dat die nummers lekker bij Annemieke of JW komen
Year of the Cat Stevens?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar dat is die andere
Mooi is het zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Absorberen en niet meer los laten. Heerlijk nummer dit.
oh, nu wel dus. Soms kan ik me echt niet voorstellen dat de jonge generatie bepaalde nummers echt niet kentquote:
Je bedoeld cat stevens?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* Zorro neemt hier afstand vanquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mensen vinden Coldplay een goede zanger hebben, maar durven wel te zeiken over MJ ..... /wrist.
Oh jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die jaquote:
Yes vandaar de editquote:
Dat krijg je als de radio 80% moderne troep voorschoteltquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, nu wel dus. Soms kan ik me echt niet voorstellen dat de jonge generatie bepaalde nummers echt niet kent
Je noemde me jongquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, nu wel dus. Soms kan ik me echt niet voorstellen dat de jonge generatie bepaalde nummers echt niet kent
Slechte opvoedingquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
O nee dat was die andere, ik raak helemaal in de war door die year of the cat stevens opmerkingen van julliequote:Op zaterdag 30 december 2017 11:19 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet, maar ik hoor het wel, deze man islam
*boks* terug!quote:
Iets van vijf keer ofzo, ik wist niet dat je op zoveel versies van een nummer kon stemmen.quote:
Dat is een ander liedje van ze, maar klinkt hetzelfdequote:
quote:
Omdat Nederland geen smaak heeft...quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom staat dit 12 keer in de lijst?
Omdat Nederland een smakeloos land is, en nee, dat kan niet genoeg gezegd worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom staat dit 12 keer in de lijst?
Ban!quote:
Oh te laatquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:23 schreef Guanabana het volgende:
Het is tijd voor Oscars Gert-gifje
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:23 schreef Isorden het volgende:
JAAAAAA STEMLIJST GENOT![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo jammer...quote:
Zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
Trainspotting2 was ook best een aardige film trouwens!
Nee ik ben werkelijk verbaasd dat iedereen dit fantastisch vindtquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:25 schreef Guanabana het volgende:
Ben denk ik de enige die hier niet zoveel mee heeft
Permaban svp!quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:25 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb Trainspotting nog nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |