Nee, single editquote:

Wat had je anders verwachtquote:

dit is ook wel fraai ja.quote:

quote:

hoe dan ook niet leuk!quote:

Bestaat er een officiële korte versie dan? Heb deze nog nooit gehoordquote:

Oh is geen geheim hoor verder, ik ging net weer een beetje redelijk na die operatie en ellende en toen kreeg ik precies op mijn verjaardag te horen dat ik, waarschijnlijk al jaren, ook Multiple Sclerose, MS dus, heb.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Ik zag gisteren iets voorbij komen over nieuwe diagnose.
Moet je nog maar eens vertellen. Ik hoop dat het meevalt.

Nog maar 3x Sjorsquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ook mooie zwoele track van Sjorsie![]()
Qua notering staat ie wel goed vind ik, als een van de enige platen in de lijst.

quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh is geen geheim hoor verder, ik ging net weer een beetje redelijk na die operatie en ellende en toen kreeg ik precies op mijn verjaardag te horen dat ik, waarschijnlijk al jaren, ook Multiple Sclerose, MS dus, heb.
Sucks to be me

quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh is geen geheim hoor verder, ik ging net weer een beetje redelijk na die operatie en ellende en toen kreeg ik precies op mijn verjaardag te horen dat ik, waarschijnlijk al jaren, ook Multiple Sclerose, MS dus, heb.
Sucks to be me

Gelukkig zijn het echt drie topplaten. Careless whisperquote:

Lenny Kravitz staat er te weinig in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef Ties02 het volgende:
Alle Kensington platen mogen wmb worden vervangen door George

Ik vind dat het niet langer kan zo. Ze moeten maar gewoon ergens op 24 december beginnen, veel betere oplossing dan al die fijne plaatjes afkappen terwijl het lang niet altijd een officiële single versie betreft.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |