Die is nog wel ff een stukkie beter hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare daler, veel andere dingen van U2 die ik tot nog toe hoorde zijn gestegen.
Verbaast me ook dat dit onder New Years Day staat.

quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
In the name of lof

Klopt maar normaal staat deze wel hoogquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die is nog wel ff een stukkie beter hoor

Tot sinas!quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga aan het werk. De groente met Sometimes it snows in April O'Neil he. Dat is wel een prachtige topper van PrinsGod

Hey, jij ook hier!quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
In the name of lof

Werkzequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga aan het werk. De groente met Sometimes it snows in April O'Neil he. Dat is wel een prachtige topper van PrinsGod

Spinazie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik denk dat dat alles te maken heeft met het feit dat mensen stemmen op NYD omdat het bijna NYD is. Zo'n gelegenheidsstem, net als Chris Rea. Die zou de lijst amper halen als de Top 2000 in de zomer werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare daler, veel andere dingen van U2 die ik tot nog toe hoorde zijn gestegen.
Verbaast me ook dat dit onder New Years Day staat.

Laagste positie ooit voor dit nummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt maar normaal staat deze wel hoog

Al sinds half 9 ofzo hoorquote:

Nou ja, nog drie nummers van hem te gaan gelukkig en tijdens die hoogtse ben ik toch al pleitequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je

Het is niet alsof dat vorig jaar anders was hequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alles te maken heeft met het feit dat mensen stemmen op NYD omdat het bijna NYD is. Zo'n gelegenheidsstem, net als Chris Rea. Die zou de lijst amper halen als de Top 2000 in de zomer werd uitgezonden.

Werk ze, ouwe gleuvenvuller.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach Jezus, straks weer Kennie zingen ton

quote:

Op zich was dat vorig jaar dus niet zo gek dat men dat nog weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:50 schreef ok01 het volgende:
Ik weet nog dat Prince overleed in april en dat het toen ook nog sneeuwde![]()

Het moest zo zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:50 schreef ok01 het volgende:

Gezeik begint al voordat het zover is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:50 schreef OscarMopperkont het volgende:

Lijstje mag nog niet. Maar er zit een hele mooie aan te komen in het volgende uur.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:50 schreef OscarMopperkont het volgende:

Het moest zo zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:50 schreef ok01 het volgende:

Ja okéquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op zich was dat vorig jaar dus niet zo gek dat men dat nog weet

Blof?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lijstje mag nog niet. Maar er zit een hele mooie aan te komen in het volgende uur.(niet Kensington)

quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:54 schreef Zorro het volgende:
Zo daar zijn we weer! Een goede morgen allemaal!

Zo te zien had ik nog even mogen blijven liggen dus?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend uur wel veel aids uit de afgelopen jaren en ook nog op 30 december. Kensington
. Ed Sheeran
.

Hoe is het in het mooie asten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:54 schreef Zorro het volgende:
Zo daar zijn we weer! Een goede morgen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |