Ja, kapen als het lang duurt, geen probleemquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gezeur over kapen is wel een beetje 2009, maar kapen na 10 seconden is wel lichtelijk irritant.

quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
SMSjes komen niet meer door gister en vandaag

Dat dus!!quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, kapen als het lang duurt, geen probleem
Maar dit is gewoon topichunten, en dat is wel vervelend

Al kijk ik ook te weinig naar het schermquote:

ik vind lapohunten eigenlijk irritanter...quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, kapen als het lang duurt, geen probleem
Maar dit is gewoon topichunten, en dat is wel vervelend

Ik kijk helemaal niet. Geeft wat meer rustquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al kijk ik ook te weinig naar het scherm

Neuh niet, niemand leest die lapoquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind lapohunten eigenlijk irritanter...

dat is met al dat gekaap wel minder geworden ja..quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Dat is het ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Toch is die van Perfect Kiss beterquote:

Ik heb TV aan, anders loopt de stream achterquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet. Geeft wat meer rust

Ik vind het sowieso maar weinig interessant dat scherm.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al kijk ik ook te weinig naar het scherm

Ja dat klopt. Dat nemen we maar op de koop toe. De kinderen zitten tv te kijken... dat is voor ons ook wel relaxt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb TV aan, anders loopt de stream achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |