quote:
quote:
quote:Volgens de overlevering is 'Still Loving You', dat in Frankrijk 1,7 miljoen stuks deed, daar medeverantwoordelijk voor de babyboom van 1985.
1,7 miljoen vrouwen deed?quote:
Je hield niet meer van ze?quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:24 schreef Piranjavisje het volgende:
Deze viel als laatste van mijn stemlijstje af
quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hield niet meer van ze?
Jawel ik hou nog steeds van zequote:Op zaterdag 30 december 2017 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hield niet meer van ze?
Oh was 't (only) mequote:Op zaterdag 30 december 2017 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1,7 miljoen vrouwen deed?
#metoo
En toch een miljoen miljard keer beter dan wat er na komtquote:
Euh neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben zelfs ik het mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En toch een miljoen miljard keer beter dan wat er na komt
Meh ongeveer gelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En toch een miljoen miljard keer beter dan wat er na komt
ja hier kan ik niet zoveel meequote:
Speciaal voor jou komen ze straks nogmaals langsquote:
Oh das prima, tegen die tijd zal ik vast nog wel moeten plassen. En dan luister ik liever naar mijn eigen gezeik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou komen ze straks nogmaals langs
Of je trekt je even terug in je grot.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh das prima, tegen die tijd zal ik vast nog wel moeten plassen. En dan luister ik liever naar mijn eigen gezeik.
Was 1 keer inderdaad best verfrissend.quote:
Racoonquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna komt ABBA met Thank you for the music. Deze boodschap is echter niet voor:
Kensington
Blof
Coldplay
Bastille
Imagine Dragons
Mumford & Sons
Armin van Buuren
Chef Special
Aanvullen mag
Oeh goedequote:
Adelequote:Op zaterdag 30 december 2017 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna komt ABBA met Thank you for the music. Deze boodschap is echter niet voor:
Kensington
Blof
Coldplay
Bastille
Imagine Dragons
Mumford & Sons
Armin van Buuren
Chef Special
Racoon
Aanvullen mag
quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is voor jullie allemaal.Bedankt voor de muziek die we samen delen
Ja, overdaad schaadt inderdaad. Maar dat geldt voor zoveel artiesten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was 1 keer inderdaad best verfrissend.
Jammer dat ze zo vaak met dit liedje in de lijst staan alleen.
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:36 schreef Isorden het volgende:
Zou ook niet weten wat ik zou moeten in het leven zonder muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |