Snap ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wil gewoon weten (of niet) wat voor een mensen jullie zijn. sowieso kk lief hoor
Als hobby lijm ik puppy's aan elkaar, zo lief ben ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wil gewoon weten (of niet) wat voor een mensen jullie zijn. sowieso kk lief hoor
Nogmaals, jij vat het veel beter samenquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met FOK is de top 2000 zoveel leuker. Anders lag ik nu gewoon te slapenLekker collectief klagen en collectief
'en.
Ik ook niet. Bier helptquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vat het veel beter samen
Ik ben nooit goed in woorden geweest
Misschien toch whisky'tje kopen, heb toch wel een beetje geld en komende weken ga ik veel meer werken dus meer munniesquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bier helpt
Morgen drink ik wel wat sterkers, want anders moet ik te vaak naar de wc, terwijl de lijst steeds beter wordt.
Dalmore 12 YO is een topper voor de prijsquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien toch whisky'tje kopen, heb toch wel een beetje geld en komende weken ga ik veel meer werken dus meer munnies
Maar kijken of ze die hebben. Glen Talloch is wel lekker maar meer een wegdrinkertje dan een echte whiskey.quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dalmore 12 YO is een topper voor de prijs
Blendedquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar kijken of ze die hebben. Glen Talloch is wel lekker maar meer een wegdrinkertje dan een echte whiskey.
Ik zie wel
Met die clip erbijquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:41 schreef ShinyStar het volgende:
I want it, can't live without it.
Wake Me Up When September Ends. Tranentrekker.
Jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:37 schreef ShinyStar het volgende:
Jaaaaaa Everything Now. ❤❤ Beste nummer van 2017 imo
Live gezien ook op Rock Werchter, geweldig optreden
quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:42 schreef MTheBassman het volgende:
Oke het is mooi geweest jongens, ff roken, tandenpoetsen, fapje doen en daarna lekker slapen.
Tot morgen beste makkers
Fapsequote:Op zaterdag 30 december 2017 04:42 schreef MTheBassman het volgende:
Oke het is mooi geweest jongens, ff roken, tandenpoetsen, fapje doen en daarna lekker slapen.
Tot morgen beste makkers
Geniet ervanquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:42 schreef MTheBassman het volgende:
Tot morgen beste makkers
waarom rook je niet hier ?quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:42 schreef MTheBassman het volgende:
Tot morgen beste makkers
Ik rook niet binnenquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
waarom rook je niet hier ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |