Ik ben een extreme nachtbrakerquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik vroeg me vandaag nog af wie jullie eigenlijk zijn. wie wij zijn; mensen die nog rond 3/4 uur nog op forums ronddwalen. geen idee.
Ik zorg gewoon altijd dat ik in de Top2000 week geen ster te doen hebquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben een extreme nachtbrakerDas alles eigenlijk.
Dit kan een songtekst van Blof zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik vroeg me vandaag nog af wie jullie eigenlijk zijn. wie wij zijn; mensen die nog rond 3/4 uur nog op forums ronddwalen. geen idee.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit kan een songtekst van Blof zijn.
Ook een nachtbraker, maar vooral iemand die bij de top 2000 tijd vrijmaakt om te luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Heb ik zelf ook hoor, maar in deze week komt het gewoon hartstikke goed uit dat op dit moment ik nog steeds kan genieten van de top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon altijd dat ik in de Top2000 week geen ster te doen heb
ja maar dat je dan nog op fora rond loopt de dwalen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben een extreme nachtbrakerDas alles eigenlijk.
Dit eigenlijk, je kan het wat beter samenvattenquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook een nachtbraker, maar vooral iemand die bij de top 2000 tijd vrijmaakt om te luisterenIn het weekend blijf ik graag lang op.
Ik ben vaak gewoon aan het drinken met maten en uitgaan als ik nog zo laat op ben maar in de top 2000 ben ik gewoon even extra levenloosquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja maar dat je dan nog op fora rond loopt de dwalen.
ik vind t heel fijn hoor.
ja klopt. maar je gaat dan niet zomaar op een FOK forum je "_O_" 's geven toch? ja ik ook, en prachtig, maar ik weet niet. ( heb veel halvve liters op)quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit eigenlijk, je kan het wat beter samenvatten
Nederland heeft in de hele historie van het spel ook nooit de eindzege gehaald. Wel een paar keer 2e geloof ik. Belgie heeft wel gewonnen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:29 schreef BillDauterive het volgende:
Spel Zonder Grenzen.![]()
Ik heb Nederland nooit zien winnen, maar vond het een prachtig programma.
Met FOK is de top 2000 zoveel leuker. Anders lag ik nu gewoon te slapenquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja klopt. maar je gaat dan niet zomaar op een FOK forum je "_O_" 's geven toch? ja ik ook, en prachtig, maar ik weet niet. ( heb veel halvve liters op)
ondanks alles een fakking lekker halve liter net open getrokkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wil gewoon weten (of niet) wat voor een mensen jullie zijn. sowieso kk lief hoor
Haha ik ben gewoon altijd in ultieme genotmodus tijdens de lijst en dat deel ik gewoon heel graag met medeliefhebbers, ik vind een beetje praten met elkaar tijdens het luisteren gewoon fijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 04:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja klopt. maar je gaat dan niet zomaar op een FOK forum je "_O_" 's geven toch? ja ik ook, en prachtig, maar ik weet niet. ( heb veel halvve liters op)
Ja, kloptquote:Op zaterdag 30 december 2017 04:34 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Nederland heeft in de hele historie van het spel ook nooit de eindzege gehaald. Wel een paar keer 2e geloof ik. Belgie heeft wel gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |