Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:51 schreef bjanaan het volgende:
Sorry ik heb deze liever van Sting zelf
Als je 18 of ouder bent dan kan dat bestquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De enige keer dat ik het jammer vind dat ik zo jong ben
Helaasch, tijdens het nieuws maar even, als is dat in de nacht ook maar 2 minuten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie bier wil hebben moet moeite doen.
Kan toch. Cielke ziet er wel jong uit.quote:
Bowmorequote:Op zaterdag 30 december 2017 01:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb een lege fles Bowmore Islay Single Malt staan
33 jarige cougarquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je 18 of ouder bent dan kan dat best
Cielke = cougar :p
Hmm, ik had een keer een 28 jarige gefixt dus waarom niet het record verbreken?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je 18 of ouder bent dan kan dat best
Cielke = cougar :p
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat nummer van Sting is al niet het beste wat de wereld ooit is overkomen, maar mevrouw Cassidy heeft het voor elkaar gekregen om het laatste beetje spanning uit het nummer te halen. Waarvoor hulde.
als de ander zo jong is dan schaar ik dat onder de noemer cougarquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hmm, ik had een keer een 28 jarige gefixt dus waarom niet het record verbreken?
Ik heb een slecht geheugen. Herinner me alleen het geblunder van De Wild. Ik vind haar niet verkeerd. Ze praat lekker weinig en lijkt te snappen dat de Top 2000 om de muziek draait.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:51 schreef Koen66 het volgende:
toch vind ik Evelien dit jaar een stuk beter dan vorig jaar
Hear hear! Wat een suffe kutplaat. Als je dit op je terugrit in de auto hoort pleeg je zo een Koos Alberts'je, en rij je zo al slapende tegen een boom op.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat nummer van Sting is al niet het beste wat de wereld ooit is overkomen, maar mevrouw Cassidy heeft het voor elkaar gekregen om het laatste beetje spanning uit het nummer te halen. Waarvoor hulde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |