Geeft niets, liefde en allesquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
Sorry had niet door dat ik de lapo had
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga ook slapen. Tot morgen weer lieve medeforummers!
Tot morgen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga ook slapen. Tot morgen weer lieve medeforummers!
Mogelijk bewuste boycot?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:43 schreef MadMaster het volgende:
Foutje/onvolledigheid in de lijst van Pino:
[..]
Zocht me te pletter naar de positie van Hurburt net...
Onzin van Spotify, er zijn genoeg dj`s die intro en/of outro laten lopen zonder er doorheen te lullen. Intro vind ik trouwens minder erg dan outro. Als het dan wat nuttigs is dat ze zeggen is dat niet erg maar dat gestotter en gezeik van De Wild kan echt niet hoor, risico van radio of niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen het verschrikkelijk vinden dat er door het begin van een nummer geblaat wordt, maar dat is toch echt het risico van radio. Als je wil dat er niet door nummers geblaat wordt, kan je beter spotify aanzetten of naar Arrow Classic Gold luisteren. De ene keer wordt er niet doorheen geblaat, de andere keer wel. Dat is tijd. Dat doen ook onze bewierookte Rob Stenders, Annemieke en Cielke af en toe. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, poe hee.
Je mag van mij al je hart en ziel uitstorten over muziek, maar soms wordt er overdreven gedaan over de DJ's. Zo heb ik compleet niets met Bart, zeg maar Bert, maar zeg ik gewoon dat hij het toch redelijk doet deze Top2000. Bij Evelien merk je gewoon geen sprankje oprechtheid en is het zo ongemakkelijk dat je weg wil zappen.
Hè? Ik versta je niet.quote:
Cielkequote:Op zaterdag 30 december 2017 01:45 schreef bjanaan het volgende:
Die meid tegenover Evelien wie is dat? Die heeft ook wel goeie moves!
Ben je een man van de MILF's ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik smelt een klein beetje voor Evelien, ze gaat los en danst met kroeggangers op Barry White.![]()
JA, IK BEN NOG OP
Ik erger me niet aan haar. Behalve...ook geen bijzondere stem. Waar blijft de nieuwe Meta de Vries?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik smelt een klein beetje voor Evelien, ze gaat los en danst met kroeggangers op Barry White.![]()
JA, IK BEN NOG OP
Jij ging toch echt om 12u al pittenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
JA, IK BEN NOG OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |