Inderdaad, maar dat is helaas maar 1% van de tijd dat dit echt als een fatsoenlijke club lijkt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:07 schreef bjanaan het volgende:
Haha hier had ik nu best bij willen zijn
Inclusief de dj van dienstquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
Twee nummers achter elkaar uit hun plaat
Ja ik kan me daar zo pissed off om maken. Dát volk is dus wat mijn afkeer tegen dat hele café veroorzaakt, hè. Mede DÁÁROM deed ik ook gewoon leuk mee op die wachtplaats (waar ik niet eens iets te zoeken had want ik ging dat café niet eens in/kwam er niet eens uit xD).quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja kom op, je bent er toch niet voor Jan Lul?
Dan klinkt ze nog steeds beter😂quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan klinkt ze net als Ruud?
Met Slayer is ook altijd tofquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Man dat café
Wat een episch Top 2000-moment
Die videoclip kwam pas twee jaar nadat het album uit was.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kende het van de clip, vond het een mooie clip. Dacht eventjes dat het met echte mensen gefilmd was, ik lette niet op
Geef je het goede voorbeeld in een YouTube-filmpje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helaas kunnen al die autisten daar niet hakken.
Gaat ze vast ook wat mee doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met Slayer is ook altijd tof
Dán ben jij een trendsetter. En weet ík meteen waar dat budget van de staat aan opgingquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die videoclip kwam pas twee jaar nadat het album uit was.
Biertje erbij, mooi toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:09 schreef Kyran het volgende:
Zelfs Evelien doet mee, die is nog steeds aan het proberen iets te scoren.
Yup, videoclip kwam uit toen het geld binnen wasquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dán ben jij een trendsetter. En weet ík meteen waar dat budget van de staat aan opging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |