Dat neem ik me ook altijd voor. Wissel ook vaak dan per jaar van nummer per artiest.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik probeer altijd zeer gevarieerd te stemmen en ook maar 1 nummer per artiest
Bij Haags_Kwartiertje klopt het zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel veel op mijn reacties dus jawel
Ik zou willen dat ik een Cpt. Morgantje had hier hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn die dronken mongolen toch die zeggen dat Evelien er iets van kan?
Goed puntquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is.
Werkweken zijn echt dodelijk voor je tijdsbesef ja. Ik heb al bijna 2 jaar een fulltime baan, die 2 jaar zijn echt bespottelijk snel gegaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:51 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Pffft ik ben 21, ben van Sep-Dec aan de full time stage gegaan. Dan gaat die tijd snel,
Ja ik ook, elk jaar hetzelfde nummer van een artiest stemmen vind ik ook saai. Vorig jaar bij mij bijvoorbeeld Bring me to life gestemd, dit jaar my immortalquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:52 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook altijd voor. Wissel ook vaak dan per jaar van nummer per artiest.
Dat zou te logisch zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom zenden ze niet gewoon meer muziek helemaal uit ipv dit gewauwel.
Eerlijk gezegd zou ik niet recht in haar gezicht zeggen dat ze geen al te beste DJ is. Dat is ook weer lullig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn die dronken mongolen toch die zeggen dat Evelien er iets van kan?
Ligt eraan bij welke. Muse/Radiohead okay, maar bij Bowie moet ie naar Sound en Visie gaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik ook, elk jaar hetzelfde nummer van een artiest stemmen vind ik ook saai. Vorig jaar bij mij bijvoorbeeld Bring me to life gestemd, dit jaar my immortal
Alleen de Stones verdienen toch echt meerdere stemmen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik ook, elk jaar hetzelfde nummer van een artiest stemmen vind ik ook saai. Vorig jaar bij mij bijvoorbeeld Bring me to life gestemd, dit jaar my immortal
Ik zou dat juist wel zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik niet recht in haar gezicht zeggen dat ze geen al te beste DJ is. Dat is ook weer lullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |