Jawel. Maar dit niet. Hoop ik?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
RHCP, blijft een van mijn favoriete bands!

Evenstar

Evenstar

what the fuck ... wie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En bij 3FM hebben ze al een DJ lopen die daar nog nooit van gehoord had.

doofquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doof of dement?
Veel plezier dan iig!

Dat was echt schandalig gewoonquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En bij 3FM hebben ze al een DJ lopen die daar nog nooit van gehoord had.

Zijn ze ook. Simpele John Fogerty-rockquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef noodgang het volgende:
Ik vind de Eagles over het algemeen nogal gezapig

Dat nummer is echt ooraids ten topquote:

Mooie band he? Ze hebben van alles en nogwat gemaakt en het is bijna allemaal kwaliteitquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
RHCP was eerst altijd al m'n lievelingsband geweest, toen was het even Green Day en sinds The Getaway heb ik ze weer herontdekt

The Last Resortquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef noodgang het volgende:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat komt omdat ze ook nogal gezapig zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef noodgang het volgende:

Is een prima nummer hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef Timo20 het volgende:
What the fuck doet dat nummer van de Peppers zo hoog?

Angelique Houtveen.quote:

quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:21 schreef peaceman het volgende:
ik taai ook af.. hoofd werkt niet meer mee..
was weer gezellig!

Evenstar

Evenstar

Had het kunnen weten .... de tering wat is dat ook een mega doos. Dood lopen ergeren tijdens SR, dan is Evelien nog een topper.quote:

quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:21 schreef peaceman het volgende:
ik taai ook af.. hoofd werkt niet meer mee..
was weer gezellig!

The Power of Equality en Soul to Squeeze zijn denk ik wel mijn lievelingsquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mooie band he? Ze hebben van alles en nogwat gemaakt en het is bijna allemaal kwaliteit
Jammer dat mijn stem naar hun (Road Trippin) is gezakt. Dat nummer geeft me zo'n kalmerend en vrolijk gevoel, verreweg mijn favoriet van ze!

Ik vind hem erg leuk maar ik hou het meest van Mother's Milk en Blood Sugar Sex magik albumsquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jawel. Maar dit niet. Hoop ik?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |