En dan weer lekker rotzooi in de studio met Rob daarna.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Soort van Ekstra-weekend op Radio 2 zou wel mooi zijn
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was ook echt enige programma waar ik echt de radio / stream voor heb aangezet (buiten SR en Top 2000 om). Wat een duo was dat
Lig nog steeds dubbel als ik het terugkijk. Vooral die ene keer dat ze Belgen gingen bellen omdat ze zogenaamd prijzen hadden gewonnen tijdens de tombola
Cielke, Annemieke, Frank... Allemaal jonger dan hij. Hij moet niet zeuren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, Sander die redt het ook nog wel en ik denk dat een Rob zich ook nog kan ontwikkelen tot een prima dj.
[..]
Ja, ik ook, maar hij vindt zichzelf nog te jong qua muziek voor 2
Dat is dan ook wat anders, ik heb ook wat nummers waar ik gewoon elk jaar op stem, zonder uitzondering. Deze zijn voor mij The Chain, One (Metallica), Stairway en Child In Time. Ja, ik weet dat de laatste drie al hoog staan maar van mij mogen Stairway en Child een keer nummer 1 pakken en One is gewoon mijn all-time favoriete nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fair, dat kan ik me nog voorstellen.
Maar al sinds de allereerste keer dat ik stem (2002 of 2003 geloof ik) stem ik ieder jaar trouw in mijn vrije keuze op Komodo van Mauro Picotto. Dat is een nummer dat me altijd zal doen denken aan mijn basisschooltijd, een van mijn alltime favorieten. Ik weet dat de kans miniem is dat het ooit de lijst haalt, maar ik weiger het eruit te gooien alleen maar 'omdat dat toch niet lukt'.
Rob Janssen, ook wel bekend als Lamme Frans. Heeft wel leuke humorquote:
Hoop dat hij over niet al te lange tijd wel de overstap maakt, eigenlijk, dan gaat 3FM ook wel echt overbodig worden, want die zal dan wel nog wat extra muziek van nu mee gaan nemenquote:zijn muzieksmaak zou prima passen op het radio 2 van tegenwoordig
Ga jij over Fleetwood mekkeren?quote:
U heeft gewonnen .... een dak. Heeft u al een dak, toets 1 ...quote:
Slaap lekker Bassie!quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:38 schreef Isorden het volgende:
Mjah, ik ga dit maar es aan de binnenkant van mn ogen bekijken
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2017 00:38 schreef Isorden het volgende:
Mjah, ik ga dit maar es aan de binnenkant van mn ogen bekijken
Stairway stem ik ook altijd op ja, die moet gewoon nummer 1 worden. Maar die scoort ook altijd goed in mijn persoonlijke lijstjes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat anders, ik heb ook wat nummers waar ik gewoon elk jaar op stem, zonder uitzondering. Deze zijn voor mij The Chain, One (Metallica), Stairway en Child In Time. Ja, ik weet dat de laatste drie al hoog staan maar van mij mogen Stairway en Child een keer nummer 1 pakken en One is gewoon mijn all-time favoriete nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |