Ekstra Weekend was puur 24 karaats goudquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Soort van Ekstra-weekend op Radio 2 zou wel mooi zijn
Job?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb niets met die Cohen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Stasse is ook pas heel laat zelf gaan schuiven, de laatste drie jaar, geloof ik. Stond ook altijd aan de andere kant ten opzichte van de overige dj's.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Evelien schuift niet zelf. Dan haak ik al meteen af.
Ja, Sander die redt het ook nog wel en ik denk dat een Rob zich ook nog kan ontwikkelen tot een prima dj.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En Sander Hoogendoorn, die houd van de rock en alternatieve muziek.
Ja, ik ook, maar hij vindt zichzelf nog te jong qua muziek voor 2quote:Zou het geweldig vinden om Veenstra bij de Top 2000 te horen![]()
Hier was hij ook een jaar of 45 jonger dan in het nummer dat we vanmiddag hoorden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:34 schreef MTheBassman het volgende:
Geen fan van dit nummer van LennyIk mis zijn lekkere whiskeystem.
Was ook echt enige programma waar ik echt de radio / stream voor heb aangezet (buiten SR en Top 2000 om). Wat een duo was datquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ekstra Weekend was puur 24 karaats goud
Ik denk als er een mooi tijdslot vrijkomt dat hij heel snel de overstap maaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar hij vindt zichzelf nog te jong qua muziek voor 2
Booohhhh, broekje uit dan, hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat scripted gebeuren is me sowieso een doorn in het oog. Hoe kan je je als DJ ontwikkelen als je alleen maar mag draaien wat een of andere samensteller een dag eerder al heeft bepaald?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n nieuwe generatie, maar als je je oude rotten kwijtraakt hebben die lui niemand om op te steunen. Domien en Veenstra zijn de enige met flink wat ervaring en zelfs Domien is nog relatief nieuw.
Giel, Ekdom, Rabbering, Annemieke, Timur, Sander, Coen, Corton allemaal weg.
Frank kan ik nog redelijk hebben, maar die veranderd ook constant van smaak, dus schiet ook niet op. Verder kon je tijdens SR heel goed merken dat het tot uur of 21:00 saai was, omdat alles scripted was qua muziek en daarna wel los ging, omdat er geen script meer was. Sfeer was toen meteen beter.
Rob?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, Sander die redt het ook nog wel en ik denk dat een Rob zich ook nog kan ontwikkelen tot een prima dj.
[..]
quote:Ja, ik ook, maar hij vindt zichzelf nog te jong qua muziek voor 2
Fair, dat kan ik me nog voorstellen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja same, gewoon op nummers die ik gewoon goed vind stemmen en om het wat makkelijker te maken stem ik gewoon op nummers die hoger moeten. Ik had bijvoorbeeld makkelijk op Go Your Own Way van Fleetwood Mac kunnen stemmen, maar ik kies dan voor the Chain want die is ook genot en verdient veel hoger dan 520 terwijl GYOW toch altijd hoog staat.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ekstra Weekend was puur 24 karaats goud
Plus: er zitten inmiddels wel genoeg 3FM-djs op Radio 2. Vind het voor de Top 2000 nog niet echt een aanwinst geblekenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, Sander die redt het ook nog wel en ik denk dat een Rob zich ook nog kan ontwikkelen tot een prima dj.
[..]
Ja, ik ook, maar hij vindt zichzelf nog te jong qua muziek voor 2
Snap ik, maar die Leonard vond ik fijner om te horenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier was hij ook een jaar of 45 jonger dan in het nummer dat we vanmiddag hoorden.
Dit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat scripted gebeuren is me sowieso een doorn in het oog. Hoe kan je je als DJ ontwikkelen als je alleen maar mag draaien wat een of andere samensteller een dag eerder al heeft bepaald?
Vooral vervelend dat die samenstellers er in Nederland in ieder geval niet veel van begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |