Het verlies van zoveel DJ's zal ook wel dodelijk zijn geweest. Ik geloof dat ze er zelf eerst niet zo rouwig om waren omdat ze de nieuwe generatie een kans wilden geven. Tja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon. Ze zijn hun trouwe luisteraars kwijtgeraakt aan Radio 2 en 538. De echte pop liefhebbers zijn met Coen en Sander naar 538 verhuist. De echte muziekliefhebbers zijn met Ekdom en paar andere DJ's naar Radio 2 verhuis.
Doelgroep die ze nu proberen te bereiken zijn geen radio luisteraars maar inderdaad Youtube en Spotify jeugd, dus het werkt niet.
Ik stem altijd gewoon op mijn favorieten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat heb ik dus dit jaar gedaan, nog 24 te gaanik vind stemmen op nummers die weinig kans maken om erin te komen vrij hopeloos in meeste gevallen.
Ik vind dit een heerlijke anekdote. Misschien kan je 'm even naar Evelien sturen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Nizno het volgende:
deze stond op het vakantiebandje die mn moeder in de auto gebruikte.... tot die eens op het dashbord lag terwijl het errug warm was buiten en de zon erg hard zn best deed en het bandje niets meer deed
neuj, die leest alleen maar opquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit een heerlijke anekdote. Misschien kan je 'm even naar Evelien sturen?
Die heb ik vorig jaar in de top 2000 totaal gemist omdat ze zo laat zatquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ik gok dat ook een Marisa daarover ook niet echt bij hoeft te worden gepraat.
Bandjes zijn best kwetsbaar ja. Heb vroeger ook een hele collectie gehad die langzaam maar zeker slechter werden, vooral in de zomer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Nizno het volgende:
deze stond op het vakantiebandje die mn moeder in de auto gebruikte.... tot die eens op het dashbord lag terwijl het errug warm was buiten en de zon erg hard zn best deed en het bandje niets meer deed
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Eveline is echt het ADHD-nichtje dat op de zilveren bruiloft van je Tante Betsie iets te geforceerd en te enthousiast alle aandacht opeist, door op de dansvloer uit haar plaat te gaan terwijl iedereen nog aan de koffie en het gebak zit.
Ze zal vast wel lief zijn, ik vind persoonlijk gewoon dat zij erg geforceerd leuk probeert te doen terwijl iedereen ziet dat ze het niks vindt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Adrie072 het volgende:
Vind het wel n lieve vrouw. Of is deze opmerking dodelijk 😊
Alleen jammer dat Michiel nogsteeds niet naar 2 is verhuisd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon. Ze zijn hun trouwe luisteraars kwijtgeraakt aan Radio 2 en 538. De echte pop liefhebbers zijn met Coen en Sander naar 538 verhuist. De echte muziekliefhebbers zijn met Ekdom en paar andere DJ's naar Radio 2 verhuis.
Doelgroep die ze nu proberen te bereiken zijn geen radio luisteraars maar inderdaad Youtube en Spotify jeugd, dus het werkt niet.
Goeie samenvatting welquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Eveline is echt het ADHD-nichtje dat op de zilveren bruiloft van je Tante Betsie iets te geforceerd en te enthousiast alle aandacht opeist, door op de dansvloer uit haar plaat te gaan terwijl iedereen nog aan de koffie en het gebak zit.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:30 schreef TheVulture het volgende:
En Sander Hoogendoorn, die houd van de rock en alternatieve muziek.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Van de 3FM jocks zouden, denk ik, alleen Michiel en Domien gewild zijn bij andere radiozenders. Dat niveau is echt wel flink gedaald de laatste jaren.
Wat mij betreft niet, hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Adrie072 het volgende:
Ja, leuk zo'n nieuwe generatie, maar als je je oude rotten kwijtraakt hebben die lui niemand om op te steunen. Domien en Veenstra zijn de enige met flink wat ervaring en zelfs Domien is nog relatief nieuw.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het verlies van zoveel DJ's zal ook wel dodelijk zijn geweest. Ik geloof dat ze er zelf eerst niet zo rouwig om waren omdat ze de nieuwe generatie een kans wilden geven. Tja.
Evelien kan best een lieve vrouw zijn, maar ze is geen erg goede DJ.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef Adrie072 het volgende:
Nichtje? Tante dan hoor, een echte AILF!quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Soort van Ekstra-weekend op Radio 2 zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Michiel nogsteeds niet naar 2 is verhuisd.
Ja same, gewoon op nummers die ik gewoon goed vind stemmen en om het wat makkelijker te maken stem ik gewoon op nummers die hoger moeten. Ik had bijvoorbeeld makkelijk op Go Your Own Way van Fleetwood Mac kunnen stemmen, maar ik kies dan voor the Chain want die is ook genot en verdient veel hoger dan 520 terwijl GYOW toch altijd hoog staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stem altijd gewoon op mijn favorieten.
Niet stemmen 'omdat het toch geen kans heeft' vind ik een beetje kut, door dit soort denkpatronen heeft de Piratenpartij nu geen zetel in de Tweede Kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |