En hij geeft me het gevoel dat hij het zelf ook oprecht leuk vindt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
Jan Willem is overigens gewoon solid bezig. Weinig gelul en gewoon lekker plaatjes draaien
Ik zal in het nieuwe jaar eens checken als ik me verveelquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Radio 49... gemaakt door wat Fok DJ's
Topicreeks: Radio 49
nee de link is een oude column van mij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dat de link die peace heeft staan?
Zoals ik al tegen ArnieAlberts zei:quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
En hij geeft me het gevoel dat hij het zelf ook oprecht leuk vindt.
Bij sommige DJ's krijg ik het gevoel dat ze dit de ergste week van het jaar vinden.
tsja donderdagavond is vriendinavond en zondagochtend slaap ik uit. Dus ik kom alleen wel eens op vrijdag danquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik draai vaak op donderdagavond, vrijdagavond of zondagsochtend. Gewoon ff rooster checken op www.radio49.nl
Onze mascottequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook een gifje van JW in de OP. Vind je niet?
Als je de pech hebt veel Blof en Coldplay te krijgen kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
En hij geeft me het gevoel dat hij het zelf ook oprecht leuk vindt.
Bij sommige DJ's krijg ik het gevoel dat ze dit de ergste week van het jaar vinden.
Een aantal jaren geleden is er bij de Top 2000 a gogo over een Somebody called me sebastian een documentair gemaakt. Maar dat is toch niet dit nummer? Van wie was die ook alweer? Die dude stond toen in de metro zijn liedje te spelenquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niemand mag Annemieke matroos vervangenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #2222 - Kleine wasjes, grote wasjes....
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan bijna niks anders zijn lijkt mequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:27 schreef schoonmams het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden is er bij de Top 2000 a gogo over een Somebody called me sebastian een documentair gemaakt. Maar dat is toch niet dit nummer? Van wie was die ook alweer? Die dude stond toen in de metro zijn liedje te spelen
Eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En zo te zien ook zweetoksels.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar dan graag met lange mouwen. Hij heeft spillearmpjes.
Ze zal volgend jaar ook wel niet benaderd worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niemand mag Annemieke matroos vervangen
Niet vervangen, erbij! Ook het vrouwelijk oog wil iets leuks zien. En daarbij is hij wel de favoriete DJ van ons!quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ohja, want er kan natuurlijk helemaal niks meer bijquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |