Had ik gezienquote:

Radio 49 is altijd wel gezelligquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met dezelfde schijtlollige humor?

Jaaa dezequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik gezien
Sebastian staat nog best hoog dit jaar

soms wel ja...gezellig hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met dezelfde schijtlollige humor?

Ik mis ONZRadio. Heb ik destijds nog wat jingles voor ingesproken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Radio 49 is altijd wel gezellig
Ik zou lekker langskomen. Er staan wat Top2000 shows gepland begreep ik.... dus afkicken kan daar prima

met Arnie accent ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik mis ONZRadio. Heb ik destijds nog wat jingles voor ingesproken.

Al de hele weekquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
Jan Willem is overigens gewoon solid bezig. Weinig gelul en gewoon lekker plaatjes draaien

quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
Jan Willem is overigens gewoon solid bezig. Weinig gelul en gewoon lekker plaatjes draaien
 Met afstand de beste DJ dit jaar weer
 Met afstand de beste DJ dit jaar weer

Ik zal eens proberen vaker mee te luisteren. Ben echt klaar met 3fm, dat gaat s'avonds ook gewoon niet meer op. Ik luister wel nieuwe muziek via spotify in de uren van Gijs. ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
soms wel ja...gezellig hoor
en meestal uitstekende muziek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |