Ahquote:
Verwar jij hem niet met Timur?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel toch? of was dat invalwerk wat ie op 2 deed?
Of die iddquote:
was wel erg toevallig geweest als ze samen waren omgevallen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:33 schreef Cee het volgende:
Ik schrok me even lam, pushbericht van de BBC dat begon met 'Bee Gees Singer Barry Gibb and Beatles drummer Ringo Starr...'
maar ze hebben zojuist een ridderlijke onderscheiding gekregen van de Queen.
M'n hart zit in mijn keel nu.
Nummertje van mijn stemlijst nu.
niet waar. Timur heeft wel degelijk show gedaan op 2. Weet niet of het het hele jaar was, maar hij heeft het zeker gedaan. In de nacht.quote:
Oost Timur?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel vreemd dat Genesis aan het eind van het uur komt en niet aan het begin.
Aap, Mouw.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet waar. Timur heeft wel degelijk show gedaan op 2. Weet niet of het het hele jaar was, maar hij heeft het zeker gedaan. In de nacht.
Even F5quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:34 schreef schoonmams het volgende:
Ik luister via de radio2 app en hoor nog steeds Van Halen
Misschien zaten ze samen in een vliegtuigje. Het is wel eens eerder gebeurd.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was wel erg toevallig geweest als ze samen waren omgevallen.
Hij dacht dat we het over Timur hadden...quote:
Buddy Holly en Richie Valens is het ook gelukt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was wel erg toevallig geweest als ze samen waren omgevallen.
Morgen FreeBird genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien zaten ze samen in een vliegtuigje. Het is wel eens eerder gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |