Evenstar

Evenstar

Zo blij dat ik niet de enige ben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind haar stem echt vreselijk juist. Alleen Turning Tables vind ik nog wel oké.

Precies...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. En alles kabbelt maar voort en voort ...

quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:54 schreef Cee het volgende:
De cover van Boyzone is....Werd al bijna kwaad.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"

De cover van Boyzone is....Nee er is een ander boybandlid dat m heeft gecoverd... oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

Hij is ook niet erg groot toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[ afbeelding ]
In het Oranje, speciaal voor jullie

De cover van Boyzone is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Make love, not war ☮
Make love, not war ☮

De cover van Boyzone is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Koel en donker bewaren
Koel en donker bewaren

Het mag wel even Bastille in dit topic worden, ik kan het nauwelijks bijhoudenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh god, volgend uur begint met Bastille

En daarna de slechtste versie van Whisky in the Jar van deze lijstquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh god, volgend uur begint met Bastille

Op verlof uit de gevangenis?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[ afbeelding ]
In het Oranje, speciaal voor jullie

Ja. Ook ONBEGRIJPELIJK!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
En daarna de slechtste versie van Whisky in the Jar van deze lijst

wellicht ook nietquote:

Nederland is een Sma.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja. Ook ONBEGRIJPELIJK!!
DAT DIT KAN!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |