Dan kan ze meteen alle nummers van Metallica drummenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef Berkery het volgende:
Dit was een van de eerste nummers die mijn dochter bij drumles kreeg
Daarna kwamen de echte drummers?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef Berkery het volgende:
Lars nadrummen is dan ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef Berkery het volgende:
Tijd voor een 2017 updatequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
wat voor mij vooral belangrijk is, dat ik nu niet meer het gevoel heb dat er platen bewust geweerd worden, althans ik heb er geen bewijs voor. En laten we wel zijn. Soms is het wel lekker om effe een plaat helemaal af te zeiken.
p.s. gaat nu ineens iedereen die column weer lezen?
Geen idee wat je bedoeld maar dat hou ik dan waarschijnlijk ook liever zo...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef Kyran het volgende:
Deze is voor altijd verpest door Snoop Dogg
Ik vind het een verademingquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef ShinyStar het volgende:
Beetje jammer dat Metallica komt na zo iets moois.
Heb hem toevallig vanmiddag weer es gelezenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
wat voor mij vooral belangrijk is, dat ik nu niet meer het gevoel heb dat er platen bewust geweerd worden, althans ik heb er geen bewijs voor. En laten we wel zijn. Soms is het wel lekker om effe een plaat helemaal af te zeiken.
p.s. gaat nu ineens iedereen die column weer lezen?
Klikken op eigen risico ...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld maar dat hou ik dan waarschijnlijk ook liever zo...
Mee eens, maar ik doe het alleen als ik iets écht kut vind. Met U2 bijvoorbeeld zou ik het niet snel doen ondanks dat ik het nogal saai vind.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef peaceman het volgende:
Soms is het wel lekker om effe een plaat helemaal af te zeiken.
Ok.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, tis zoetsappige muziek met de stem van Bryan Adams...
Muzikaal behang. En dan wel die van de Kwantum.
#93quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef nozem het volgende:
Ik ben verheugd te zien dat hun beste nummer (Master of Puppets) in de top 100 staat!
quote:
Daarna was het nooit meer beter geworden maar ze hebben nog best wel goede tracks daarna uitgebracht. The God that Failed op de Self Titled vind ik bijvoorbeeld echt heel sterk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Metallica was tot en met 1988 best een leuk bandje.
Dit had echter niet gehoeven.
Mijn zus is ook niet gezellig, die gaat om 22:32 in een weekend al op een oor liggen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo gezellig is het anders allemaal niet.
Metallica zou ik bijvoorbeeld ook niet gezellig willen noemen.
misschien, maar dan in het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijd voor een 2017 update
Prostaat problemenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef BufordTJustice het volgende:
I' m your pain when you can't pee
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb hem toevallig vanmiddag weer es gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |