Yeeyquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:56 schreef Berkery het volgende:
Ojee. Volgend uur Metallica en Van Halen, arme buren
Nee? Hoe heet het?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie die handgeschilderde film over Vincent gezien? Is erg mooi.
Zo leren ze nog eens goeie muziekquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:56 schreef Berkery het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie die handgeschilderde film over Vincent gezien? Is erg mooi.
Mijn buurvrouw vindt het geen probleem. Buurvrouw is liefquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:56 schreef Berkery het volgende:
Sowieso ogen darters van wat ik gezien heb niet als de meest intelligente mensen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:56 schreef Isorden het volgende:
Echt die domme harses van MvG als ie een leg wint
No shitquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso ogen darters van wat ik gezien heb niet als de meest intelligente mensen.
Nee ok, das waarquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso ogen darters van wat ik gezien heb niet als de meest intelligente mensen.
Eens....quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uhmquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dorpsbewoner hier.... geen vuurwerk
En als ze dat wel doen (meestal in hun beginperiode) dan weet je dat het over 3, 4 jaar allemaal van die vadsige lege hulzen worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
omdat hij dat ook is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens....Van Gerwen vind ik ook arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |