Ja, mensen klagen wel over Chris Rea dat ie lang weg blijft...quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
altijd ja, was die ook effe vergeten
Manicsgoede band, wel kut mentaliteit
HOE DANquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken dit nietMaar klinkt lekker hoor!
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
Dat is dan ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef nozem het volgende:
Dit is echt een briljant nummer.. Wat een heerlijke gitaar. Beter dan Coldplay, denk ik.
als je dit al lekker vindt, dan staat je nog een hoop genot te wachten met alle betere nummers van deze band die je gaat ontdekken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
Ik leef qua sommige nummers soms onder een steen terwijl ik de meest obscure shit die niemand kent wel kenquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het lijkt al oudjaar hier buiten
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klonk best goed. Dapper hoor.
Ohh deze gifquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik doen! Op mijn nummers/albums-voor-later-lijstje komt ie!quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je dit al lekker vindt, dan staat je nog een hoop genot te wachten met alle betere nummers van deze band die je gaat ontdekken.
Had je dat liever gewild dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dank jeHet scheelt dat ik het een ontzettend lekker liedje vind, maar het had net zo goed Heb je even voor mij van Frans Bauer kunnen zijn.
Dat gifje is echt leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |