Altijd goed voor een feestje.quote:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------> Arrow Rock Radio
(of bestaat dat niet meer?)
Maar het mag er wel in. Zeker wat nummers van PT.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat lijkt zeker niet op elkaar
hier nu ook idd, utopia.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ow livelink de stream loopt heel erg achter. Wij luisteren ook via de stream
Opeth absoluut niet. Porcupine Tree wel meer jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat lijkt zeker niet op elkaar
Ja vreselijke vocalen vooral, die deun is nog wel slim gevonden maar wel erg goedkoopquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:56 schreef peaceman het volgende:
totaal overrated dit. heb hier helemaal niets mee.![]()
![]()
Van mijn mag er ook wel wat minder in van Coldplay inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Zoals ik al zei ik vind Top 2000 leuk, ook omdat ik best een brede smaak heb. Ook Bowie vind ik tof, paar van Beatles etc. etc. Daarom vind ik het juist irritant als 1 band te vaak in de top 2000 staat.
Ondertussen .....springuuuh
We gaan dit nummer toch niet serieus beoordelen he?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vreselijke vocalen vooral, die deun is nog wel slim gevonden maar wel erg goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |