Van mijn mag er ook wel wat minder in van Coldplay inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Zoals ik al zei ik vind Top 2000 leuk, ook omdat ik best een brede smaak heb. Ook Bowie vind ik tof, paar van Beatles etc. etc. Daarom vind ik het juist irritant als 1 band te vaak in de top 2000 staat.
Ondertussen .....springuuuh
We gaan dit nummer toch niet serieus beoordelen he?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vreselijke vocalen vooral, die deun is nog wel slim gevonden maar wel erg goedkoop
quote:
Natuurlijk wel, het is verdomme geen cafe maar een lijst met 'de beste 2000 liedjes ooit' als we Radio2 mogen gelovenquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan dit nummer toch niet serieus beoordelen he?
Dat zou een mooi begin zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van mijn mag er ook wel wat minder in van Coldplay inderdaad
Rood is al geweest jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:58 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit best lekker
En die volgorde klopt toch niks van.
Het mooiste nummer ooit is allang geweest.
je bent zelf overratedquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:56 schreef peaceman het volgende:
totaal overrated dit. heb hier helemaal niets mee.![]()
![]()
Een van de slechtste van Blurquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
589 Song 2 Blur
Moet nog komen
Wat ik eigenlijk de grootste schande vind is dat King Crimson er niet (meer) in staatquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:58 schreef Guanabana het volgende:
Wtf, er staat ook maar 1 nummer van Rush in, hoe kan dat.
waarom? Ik heb in mijn persoonlijke top 1000 liedjes zitten waarvan ik totaal niet vind dat die in de top 2000 moeten. Zeker niet als het relatieve onbekende bands zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar het mag er wel in. Zeker wat nummers van PT.
start een petitiequote:Op vrijdag 29 december 2017 19:59 schreef Cee het volgende:
Wat mij betreft mag een van mijn favoriete bands, Travis in de Top 2000. Hebben ze wel verdiend. Niet veel hits gehad maar Why does it always rain on me? is toch wel een klassieker naar mijn mening (alhoewel ze nog veel betere, mooiere hebben gemaakt).
Ze waren voor Chris Martin ook de inspiratie voor de muziek van Coldplay in het begin.
Misschien had ik dat laatste niet moeten melden.
Ik denk niet dat mensen dit beoordelen als een goed nummer, maar wel als een nummer waar ze een goed gevoel over hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het is verdomme geen cafe maar een lijst met 'de beste 2000 liedjes ooit' als we Radio2 mogen geloven
en dan is dit zeer zeer matig
Maar Rush dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom? Ik heb in mijn persoonlijke top 1000 liedjes zitten waarvan ik totaal niet vind dat die in de top 2000 moeten. Zeker niet als het relatieve onbekende bands zijn.
PT is wel bekend, maar echt zeer beperkt.
Dat King Crimson erin staat is al heel wat voor de Prog.
Singquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:59 schreef Cee het volgende:
Wat mij betreft mag een van mijn favoriete bands, Travis in de Top 2000. Hebben ze wel verdiend. Niet veel hits gehad maar Why does it always rain on me? is toch wel een klassieker naar mijn mening (alhoewel ze nog veel betere, mooiere hebben gemaakt).
Ze waren voor Chris Martin ook de inspiratie voor de muziek van Coldplay in het begin.
Staan ze er niet in met Drops of Jupiter?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:59 schreef Cee het volgende:
Dan liever Suedequote:Op vrijdag 29 december 2017 19:59 schreef Cee het volgende:
Girls and Boys en Parklifequote:
Ik zie er geen King Crimson in staan, tenzij je Heroes deels meerekentquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom? Ik heb in mijn persoonlijke top 1000 liedjes zitten waarvan ik totaal niet vind dat die in de top 2000 moeten. Zeker niet als het relatieve onbekende bands zijn.
PT is wel bekend, maar echt zeer beperkt.
Dat King Crimson erin staat is al heel wat voor de Prog.
vond het vroeger niks en nu ook niet. Net als Teenage Dirtbag van Wheatus. Ook zo erg!quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vreselijke vocalen vooral, die deun is nog wel slim gevonden maar wel erg goedkoop
quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Staan ze er niet in met Drops of Jupiter?
Dat is Trainquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vond ze destijds wel aardig (want jong), maar vind het nu ook drie keer niksquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
vond het vroeger niks en nu ook niet. Net als Teenage Dirtbag van Wheatus. Ook zo erg!
roep dit nog 2x als Sweet Caroline en Country Roads voorbij komen want dan ga ik ook klagenquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen dit beoordelen als een goed nummer, maar wel als een nummer waar ze een goed gevoel over hebben.
Vooral omdat ze met enige regelmaat met 20 bier in de mik TUTUTUTUTUTU roepende rondspringen in een kroeg op een willekeurige avond.
Voor het zoveelste jaar willens en wetens tevergeefs op The universal gestemd.quote:
Not sure if serious....quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |