Hele dag NPO Culturaquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan staat ie te lang op dezelfde zender

Wat een wijsheid!quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben geen liefhebber van Guus en ook Doe Maar vind ik niet meer dan 'wel grappig'.
Maar dat maakt andere liedjes die dan voorbij komen misschien nog wel mooier.

Impliceer je hiermee dat Brabanders niet lief zouden zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook brabander. En toch ben ik lief.

Nee, ik suggereer dat je Brabants zijn niet als excuus mag aandragenquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat Brabanders niet lief zouden zijn?

Concert was ong in de achtertuin van mn ouders. Alleen was ik er toen nog nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef asco het volgende:
Mijn oudere zus sloeg me als ik niet naar het eindconcert keek welke live werd uitgezonden.

Da's waar. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen niks met Guus hebben, zeker als je zo'n gare tranentrekker als die van net hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik suggereer dat je Brabants zijn niet als excuus mag aandragen

Ok, en de rest van doe maar heeft in een vorige incarnatie in Neerkant (aan de Limburgse grens) in een commune gewoond...prachtige documentaire over...quote:

Het is dan ook uit Tilburg, dat is wel een beetje het Turkmenistan van Brabant. Je wil er niet dood of levend gevonden worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen niks met Guus hebben, zeker als je zo'n gare tranentrekker als die van net hebt.

Dit was voorheen een typisch 30 december-lijstjequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
625 They Don't Care About Us Michael Jackson
624 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival
623 White Room Cream
622 Running Up That Hill Kate Bush
621 Little Green Bag George Baker Selection
620 Never Tear Us Apart INXS
619 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler
618 The Turn Of A Friendly Card The Alan Parsons Project
617 Ben Michael Jackson
616 Us And Them Pink Floyd
615 Driving Home For Christmas Chris Rea
614 China Girl David Bowie
613 Mamma Mia ABBA
612 Bright Eyes Art Garfunkel
611 Narcotic Liquido

Het best bewaarde geheim van deze reeks, die verliefdheid van jou.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Liedje wel toepasselijk hier
Alleen 32 = 37

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |