Moet ik alvast de pliesie bellen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Persefoneia het volgende:
Man gaat vanavond naar de motorclub.![]()

Je lijkt wel een vuilnisbakquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Isorden het volgende:
Mwah in 11 minuten mn eten opgeschept en weggewerkt

Had echt honger als een paardquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vuilnisbak

Moet ik die ergens van kennen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft die Iron Maidenman niets anders te doen dan de hele tijd daar rond te hangen?

Je krijgt hierna nog Guus he?quote:

Hebben wij wat beters te doen dan hier te hangen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft die Iron Maidenman niets anders te doen dan de hele tijd daar rond te hangen?

Die spaart daar het hele jaar voor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:

Ze noemen zichzelf al vriendenclub omdat motorclub zoveel negatieve reacties geeft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet ik alvast de pliesie bellen?

Ik vind die van Guus best leukquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je krijgt hierna nog Guus he?

Soort cult-figuur geworden in t café. Staat er de hele dag en elke keer met een ander shirt van een hardrockbandquote:

quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:46 schreef asco het volgende:
[..]
Hebben wij wat beters te doen dan hier te hangen?

Nee, wil daar zoveel als mogelijk is naar binnen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:

Geen bandidos-toestanden?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf al vriendenclub omdat motorclub zoveel negatieve reacties geeft.

Fijn voor hemquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Soort cult-figuur geworden in t café. Staat er de hele dag en elke keer met een ander shirt van een hardrockband

zij droogt zo af. nadat ze klaar is met boutenquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jou ex doet echt niks in huis

quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij droogt zo af. nadat ze klaar is met bouten

Per spoor is dan ook een kutliedjequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dan staat Per Spoor er niet in maar dit wel

Karl!quote:

Vind ik een van zijn bestequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:48 schreef cafca het volgende:
Een mindere van Guus. En dat wil wat zeggen!

oke nadat ze klaar is met roosjesgeur verspreidenquote:

Het maakt in feite weinig uit als het allemaal stront is.quote:

quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Karl!
HEAD LIKE A FUCKING ORANGE!

Veel beter dan dit. Leuke tekst. Ik wil bij jou slapen want jij woont bij t spoor en s nachts oelala gaat het ritme door! En in de clip zie dan een Betty Boob voorbijkomenquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Per spoor is dan ook een kutliedje

Ook, jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Per spoor is dan ook een kutliedje

Ik vind Guus wel okayquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het maakt in feite weinig uit als het allemaal stront is.

Ik krijg niet opeens een blij gevoel na het lezen hiervan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel beter dan dit. Leuke tekst. Ik wil bij jou slapen want jij woont bij t spoor en s nachts oelala gaat het ritme door! En in de clip zie dan een Betty Boob voorbijkomen

Jij kunt ook weinig doen aan de genen die je hebt gekregen.quote:

Vult hij elke zomer wel een keer of 10 het PSV stadion meequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het maakt in feite weinig uit als het allemaal stront is.

Dit, leuke etc maar niet voor de beste 2000 nummmers ooit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:51 schreef Isorden het volgende:
Ik vind guus ook niet heel erg, alleen niet voor de T2K

PSV vult elke twee weken het stadion met schijtvoetbal dusja. Dat zegt niks.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:51 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Vult hij elke zomer wel een keer of 10 het PSV stadion mee

Brabander en PSV fan daarom wssquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij kunt ook weinig doen aan de genen die je hebt gekregen.

Mischien moet die weer gewoon gaan shorttrackenquote:

Zegt iets over onze lieve burgers:)quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:51 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Vult hij elke zomer wel een keer of 10 het PSV stadion mee

Truequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PSV vult elke twee weken het stadion met schijtvoetbal dusja. Dat zegt niks.

Als PSV fan moet ik zeggen dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]

Dan staat ie te lang op dezelfde zenderquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:52 schreef Berkery het volgende:
De Horizon Box bied spontaan aan om stand by te gaan

Hele dag NPO Culturaquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan staat ie te lang op dezelfde zender

Wat een wijsheid!quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben geen liefhebber van Guus en ook Doe Maar vind ik niet meer dan 'wel grappig'.
Maar dat maakt andere liedjes die dan voorbij komen misschien nog wel mooier.

Impliceer je hiermee dat Brabanders niet lief zouden zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook brabander. En toch ben ik lief.

Nee, ik suggereer dat je Brabants zijn niet als excuus mag aandragenquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat Brabanders niet lief zouden zijn?

Concert was ong in de achtertuin van mn ouders. Alleen was ik er toen nog nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef asco het volgende:
Mijn oudere zus sloeg me als ik niet naar het eindconcert keek welke live werd uitgezonden.

Da's waar. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen niks met Guus hebben, zeker als je zo'n gare tranentrekker als die van net hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik suggereer dat je Brabants zijn niet als excuus mag aandragen

Ok, en de rest van doe maar heeft in een vorige incarnatie in Neerkant (aan de Limburgse grens) in een commune gewoond...prachtige documentaire over...quote:

Het is dan ook uit Tilburg, dat is wel een beetje het Turkmenistan van Brabant. Je wil er niet dood of levend gevonden worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen niks met Guus hebben, zeker als je zo'n gare tranentrekker als die van net hebt.

Dit was voorheen een typisch 30 december-lijstjequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
625 They Don't Care About Us Michael Jackson
624 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival
623 White Room Cream
622 Running Up That Hill Kate Bush
621 Little Green Bag George Baker Selection
620 Never Tear Us Apart INXS
619 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler
618 The Turn Of A Friendly Card The Alan Parsons Project
617 Ben Michael Jackson
616 Us And Them Pink Floyd
615 Driving Home For Christmas Chris Rea
614 China Girl David Bowie
613 Mamma Mia ABBA
612 Bright Eyes Art Garfunkel
611 Narcotic Liquido

Het best bewaarde geheim van deze reeks, die verliefdheid van jou.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Liedje wel toepasselijk hier
Alleen 32 = 37
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |