Ik ga je er wel op wijzen... Ik vind het echt een raar woordgebruik.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik probeer er wel op te letten maar macht der gewoonte
Ik heb een hele boel van die shirts zelf ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zo komt het wel over. Ik vind het niets
Mja, dat is vorig jaar eens ontstaan, met Ooraids...quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga je er wel op wijzen... Ik vind het echt een raar woordgebruik.
heb je nu mooi een goed voornemen voor 2018quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, dat is vorig jaar eens ontstaan, met Ooraids...
Is goed. Snap ik ook heel goedquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga je er wel op wijzen... Ik vind het echt een raar woordgebruik.
Ik wilde nog zeggen: "Voor een homo heeft hij geen goede kledingsmaak, hij heeft dezelfde smaak als lesbo's", maar vond dat ook niet erg netjes. Maar goed, jij bevestigt het wel een beetjequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een hele boel van die shirts zelf ook
Large.nl
Arnie is een heldquote:
we kunnen ook stoppen met postenquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:03 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind ook dat we genderneutraal moeten posten
Paar jaar terug alquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, dat is vorig jaar eens ontstaan, met Ooraids...
quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hè. Diana staat al voor Godin van O.a. de Jacht.
DiaanDianaquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hè. Diana staat al voor Godin van O.a. de Jacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |