Locked-in-syndroom?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Help. Me. Ik zit opgesloten in een karaokesessie van Stefan Stasse.
Die website geeft niksquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:34 schreef asco het volgende:
Damn, nog ff en meiden uit 2000 zijn legaal.
justturned18.com
Ik heb 112 voor je gebeld.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
godver. PURE AIDS PURE AIDS
ja ik ben MAD
Een boontje maar?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen een boontje gekregen voor Sielke
Ga bier zuipen, dan klinkt het vanzelf beter.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gifje werkt bij mij gewoon nog hoorquote:
alleen schuilen deze mumfucks zich achter het Folk-genre, wat toen erg in was. walgelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:36 schreef Ties02 het volgende:
Net zo erg als Ed Sheeran
Bakvissenmuziek
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gifje werkt bij mij gewoon nog hoor
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Prachtig liedje. Helaas wordt hier altijd afgegeven op muziek die in de ogen van de internethelden nog te nieuw is. Als dit een plaatje uit 1982 was geweest had iedereen het schitterend gevonden.
Welkom!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Prachtig liedje. Helaas wordt hier altijd afgegeven op muziek die in de ogen van de internethelden nog te nieuw is. Als dit een plaatje uit 1982 was geweest had iedereen het schitterend gevonden.
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Ik vind plenty nieuwe nummers goed, maar ik word hier gewoon nerveus van.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Nou als ik er objectief naar kijk vind ik het geen bijzonder nummer hoor. Een beetje banjoraggen ben ik niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Zelfs bier weet Stasse niet te fixenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ga bier zuipen, dan klinkt het vanzelf beter.
Nope....quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Wat een lopende ramp is die man ook...quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zelfs bier weet Stasse niet te fixen
Tequila dan maar?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zelfs bier weet Stasse niet te fixen
Nieuwe album van Roger Waters is anders genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
het ergste is dat het doet alsof het iets is. dat Arcade Fire achtige na-apen, maar het is gewoon helemaal niets. ze doen alsof. dat is antiGenotquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind plenty nieuwe nummers goed, maar ik word hier gewoon nerveus van.
Die neurotische banjo
Nou Cielke heeft toch wel mijn hart weten te veroveren hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze is geen Marisa, dat is t verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |