Ja dat ze maar snel de lijst verlatenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En daar zal de top2000 weinig aan veranderen
Dat ja, Marco dus indirect verantwoordelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kanye... en die weer door Borsato
en dan ook nog "over me"quote:
En toch nog niet zo lang in de lijst.quote:
Hij heeft me zojuist naar een karaokenummer gelokt. Beelden volgen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat een lopende ramp is die man ook...
Ben je er nu alweer?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij heeft me zojuist naar een karaokenummer gelokt. Beelden volgen.
Met de groetjes aan het FOK! Forum. Van Stefan Stasse.
Groeten aan Stefan terugquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb je em verteld wat we van em vinden?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:
Ik vind hem soms overkomen als die zielige opa die de weg een beetje kwijt isquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je em verteld wat we van em vinden?
Vooral wat we van Gijs vindenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je em verteld wat we van em vinden?
Niet alleen dezequote:
1 januari, allemaal afkicken met een nieuwjaarsduikquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:58 schreef het_fokschaap het volgende:
is er nog een afkickdag ? of gaan we over tot de orde van de dag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |