Hmmmm, moet werken, maar mijn collegas zijn allemaal darters dus er zal wel een tv aanstaangenot.quote:
Hebben hem ook al gezienquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mensen lachte net al toen gewoon de Deurbel ging
Iedereen die goed is heeft bizar veel gelukquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk een genotspot. Jammer dat Dimitri faalde uiteindelijk. Cross heeft wel echt bizar veel geluk dit WK.
Ik denk dat je dat stiekem wel een beetje afdwingt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedereen die goed is heeft bizar veel geluk
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat stiekem wel een beetje afdwingt.
Echt abnormaal hard, tripple zo hard als toegestaan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
Barney Army gaat echt massaal schreeuwen vanavond. Ahoy praktijken
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ben benieuwd of de Engelsen wat mee hebben gekregen van MVG zijn uitspraken. Zullen sowieso wel een voorkeur voor Barney hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
Dat wordt uitjouwen vanaf minuut 1quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Engelsen wat mee hebben gekregen van MVG zijn uitspraken. Zullen sowieso wel een voorkeur voor Barney hebben.
Niet van Price, maar op Sky had hij juist Barney afgezeken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Engelsen wat mee hebben gekregen van MVG zijn uitspraken. Zullen sowieso wel een voorkeur voor Barney hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |