Volgens mij dacht iedereen datquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik Cult of Personality hoorde dat Living Colour blank was. #noracist
Die staat om een of andere reden veel lagerquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:51 schreef Ties02 het volgende:
Oh wacht dit is niet Bruce Hornsby en de band
gelukkig wel.quote:
Ja, daar hebben we het overquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
Is die piano riff niet van een ander nummer?
Nee. Dit was een hele knappe muzikale nigga.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
Meteen top 2000 boycotten, kan tegenwoordig niet meer.quote:
dat laatste moet je achter elke zin plakken tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik Cult of Personality hoorde dat Living Colour blank was. #noracist
Dat mag je niet zeggen hoor!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee. Dit was een hele knappe muzikale neger.
gewoon hier blijvenquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:46 schreef Meike26 het volgende:
Verdomme, ik zit met een dilemma, dit topic is erg leuk om te volgen, maar op twitter is er ook iets gaande![]()
#jeetjeaafke #schafKVKaf #pakjepopcornerbij
The Way It Is...quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |