dat legde Snoke uit in de film "Darkness rises… and light to meet it" dus de Force probeert zichzelf steeds in balans te brengen. dus omdat Kylo steeds sterker wordt met de donkere zijde van de force is er ook iemand die heel sterk voor de light side wordt (Rey) om het weer in balans te brengen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:25 schreef Chivaz het volgende:
Na de force awakens had ik al mijn bedenkingen over de rol van Rey. In mijn ogen is zij veel te sterk, hoe kan het dat zij zonder training al de Jedi mind trick kon beheersen of Kylo ren kon weerstaan en zelfs verslaan in een duel?
Right.... daarom kon Luke in de OT natuurlijk ook meteen al die vette Jedi-shit zonder er voor te hoeven trainen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:42 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dat legde Snoke uit in de film "Darkness rises… and light to meet it" dus de Force probeert zichzelf steeds in balans te brengen. dus omdat Kylo steeds sterker wordt met de donkere zijde van de force is er ook iemand die heel sterk voor de light side wordt (Rey) om het weer in balans te brengen.
Tja, en frodo had op die adelaar kunnen klimmen en dan was lord of the rings in 5 min afgelopen. En zo kan ik er nog wel een paar bedenkenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:25 schreef Chivaz het volgende:
En tot slot, waarom besluiten ze dat reizen op lichtsnelheid nu ineens een wapen is?
Als dat al die tijd kon dan waren is de death star een bijzonder nutteloos wapen geweest. Ze hadden immers makkelijk een paar vrachtschepen op autopiloot naar de deathstar kunnen laten vliegen om vervolgens de deathstar op te blazen.
Dat is niet mijn punt, mijn punt is dat ze zonder training ineens de force onder controle heeft.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:42 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dat legde Snoke uit in de film "Darkness rises… and light to meet it" dus de Force probeert zichzelf steeds in balans te brengen. dus omdat Kylo steeds sterker wordt met de donkere zijde van de force is er ook iemand die heel sterk voor de light side wordt (Rey) om het weer in balans te brengen.
Als Frodo op de adelaar was geklommen dan had Sauron of die koning op die draak hem van mijlenver zien aankomen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja, en frodo had op die adelaar kunnen klimmen en dan was lord of the rings in 5 min afgelopen. En zo kan ik er nog wel een paar bedenken
Inderdaad, nu Rey gewoon sterker is dan Kylo Ren (zonder training) is er gewoon geen behoefte aan mijn kant om de volgende film te zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Vond deze film eigenlijk niet zo heel veel aan, gebeurde geen ene ruk eigenlijk. En hoe die al machtige Snoke wordt afgemaakt was ook wel erg makkelijk...
In de Clone Wars serie werd het ook al gebruikt om een enorme cruiser te vernietigen, daarnaast was deze manier ook al bekend in de 'Legends' (voormalige expanded universe). Daarnaast is de Death Star ook nog wel iets groter dan het schip van Snoke.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:25 schreef Chivaz het volgende:
En tot slot, waarom besluiten ze dat reizen op lichtsnelheid nu ineens een wapen is?
Als dat al die tijd kon dan waren is de death star een bijzonder nutteloos wapen geweest. Ze hadden immers makkelijk een paar vrachtschepen op autopiloot naar de deathstar kunnen laten vliegen om vervolgens de deathstar op te blazen.
Ik heb de clone wars niet gezien, ik vind het in ieder geval behoorlijk goedkoop.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In de Clone Wars serie werd het ook al gebruikt om een enorme cruiser te vernietigen, daarnaast was deze manier ook al bekend in de 'Legends' (voormalige expanded universe). Daarnaast is de Death Star ook nog wel iets groter dan het schip van Snoke.
Je moet toch ook evacueren? Dat was juist de reden dat ze zo lang op de vlucht waren. Ze moesten dicht bij de rebel base komen... Want de zelfmoord actie was niet eens de bedoeling, dat was omdat de transportschepen werden aangevallen, anders was Holdo alleen met het schip door Hyperspace gegaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb de clone wars niet gezien, ik vind het in ieder geval behoorlijk goedkoop.
Want waarom zouden ze dan geen raketten maken die op lichtsnelheid zo’n deathstar kapot kunnen schieten?
Ik vind dat het echt afbreuk doet op het verhaal.
Bovendien hadden ze dat wel eerder kunnen bedenken toen dat eerste schip zonder brandstof kwam te zitten, als je weet dat je kapot gaat waarom dan niet gelijk met dat fregat een hyperspace aanval doen?
Dat fregat dat zonder brandstof kwam te zitten had het sowieso niet kunnen halen. Daarom zeg ik als je dat weet van te voren waarom dan niet die kamikaze stunt uithalen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je moet toch ook evacueren? Dat was juist de reden dat ze zo lang op de vlucht waren. Ze moesten dicht bij de rebel base komen... Want de zelfmoord actie was niet eens de bedoeling, dat was omdat de transportschepen werden aangevallen, anders was Holdo alleen met het schip door Hyperspace gegaan.
Of omdat Poe een kwartier van tevoren nog verantwoordelijk was voor de dood van het complete bombersquad? En Poe niets te eisen heeft?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh en nog een puntje, waarom werd Poe niets verteld over de plannen die Admiral Holdo had?
Was dat om te laten zien dat het patriarchie definitief verslagen is in de verre toekomst? Of in a galaxy far far away?
Poe nam een beslissing als militair, volgens mij was hij niet gedegradeerd en was hij ook niet geroyeerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of omdat Poe een kwartier van tevoren nog verantwoordelijk was voor de dood van het complete bombersquad? En Poe niets te eisen heeft?
Leia demote hem direct op het moment dat hij terug aan boord komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Poe nam een beslissing als militair, volgens mij was hij niet gedegradeerd en was hij ook niet geroyeerd.
seriously?quote:Nogal onzinnig om dit soort kinderachtige en vooral vrouwelijke nonsense ten toon te spreiden in situaties van leven op dood.
De brandstof is op en mensen zijn radeloos en de Admiraal besluit dan maar iets zonder de bemanning op de hoogte te stellen.
Ik neem aan dat Poe een van de onderofficieren is op dat schip.
Ja echt, als men zo nodig een sterke vrouwelijk rol moet hebben dan moet je haar niet als een ongestelde kut laten gedragen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Leia demote hem direct op het moment dat hij terug aan boord komt.
Hij was commander en werd gedemote naar captain.
[..]
seriously?
Ah, chauvinisme: de drijvende kracht achter de fanbase van SW I-VI én de kritiek op de nieuwe delen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Poe nam een beslissing als militair, volgens mij was hij niet gedegradeerd en was hij ook niet geroyeerd.
Nogal onzinnig om dit soort kinderachtige en vooral
vrouwelijke nonsense ten toon te spreiden in situaties van leven op dood.
De brandstof is op en mensen zijn radeloos en de Admiraal besluit dan maar iets zonder de bemanning op de hoogte te stellen.
Ik neem aan dat Poe een van de onderofficieren is op dat schip.
Ja sorry, ik vind dat er altijd een mate van professionaliteit moet zijn als het gaat om militaire aangelegenheden. Deze domme actie van jezelf moeten bewijzen ten koste van alles in combinatie met dat roze haar doet mij denken aan een mannenhatende feminist die niets liever doet dan mannen de grond in trappen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:40 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ah, chauvinisme: de drijvende kracht achter de fanbase van SW I-VI én de kritiek op de nieuwe delen.
Sommige van je andere punten valt nog wel iets voor te zeggen.
Waar moet ik dan antwoord op geven?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog nergens enigszins antwoord op maar wel ál je meningen klaar hebben
Hey, anders lees je evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |