abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:31:32 #276
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176631579
Klein detail overigens: had Poe niet zijn aanval doorgezet dan had die Dreadnought zo die vloot aan flarden geknald. Indien niet voor de hyperjump wel erna.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_176631655
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Buiten een Han Solo die als eerste schoot, is er maar weinig politiek incorrects aan Star Wars.

En we weten allemaal wat daarmee is gebeurd. :{

OK, verrader Lando is een "man van kleur". ;)

Dat zou nu ook onmogelijk zijn in the evil galactic empire of the Social Justice Warriors.
Leia die Chewbacca een wandelend tapijt noemt.
Leia die verteld dat ze liever een wookie kust etc.
In mijn ogen niet zo spannend allemaal, maar tegenwoordig in deze huidige setting totaal onmogelijk.
pi_176631675
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Leia die Chewbacca een wandelend tapijt noemt.
Leia die verteld dat ze liever een wookie kust etc.
In mijn ogen niet zo spannend allemaal, maar tegenwoordig in deze huidige setting totaal onmogelijk.
Dus als Leia nu zou zeggen dat ze liever geen Wookiees kust, dan is dat ook feministisch gelul?
pi_176631689
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hij is net gedegradeerd vanwege z'n acties, het is een wonder dat ze hem niet in de cel hebben geflikkerd :D

Kom op zeg.

En dan nog, wat is er dan specifiek ' vrouw' aan deze actie? Als er man had gestaan die dit had geflikt wat was dan je argument geweest?
Als het een man was geweest dan had ik gezegd dat hij zich gedraagd als een vrouw.
Ik vind dit soort acties echt iets voor een vrouw.
Een vrouw die vind dat ze haar stempel moet drukken, helaas niet door kennis en kunde maar door machtsvertoon op het verkeerde moment.

#notallwomen
pi_176631697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dus als Leia nu zou zeggen dat ze liever geen Wookiees kust, dan is dat ook feministisch gelul?
Leia die direct commentaar levert op haar reddingspoging is ook feministisch gelul.

Han kleineerde ze direct door commentaar te leveren op zijn schip met haar 'you came in that?' opmerking.

Heel Star Wars is eigenlijk opgezet om ons mannen een minderwaardigheidscomplex aan te praten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176631703
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan was er waarschijnlijk een geluid te horen vanuit radicaal links dat Star wars geboycot moet worden vanwege racisme.
pi_176631704
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als het een man was geweest dan had ik gezegd dat hij zich gedraagd als een vrouw.
Ik vind dit soort acties echt iets voor een vrouw.
Een vrouw die vind dat ze haar stempel moet drukken, helaas niet door kennis en kunde maar door machtsvertoon op het verkeerde moment.

#notallwomen
En wat zei je moeder hiervan toen je dit uitlegde?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176631718
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En wat zei je moeder hiervan toen je dit uitlegde?
Mijn moeder kennende had mij groot gelijk gegeven. Die gelooft gewoon in de traditionele rolverdeling sterker nog die gelooft er veel meer in dan mij.
pi_176631748
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mijn moeder kennende had mij groot gelijk gegeven. Die gelooft gewoon in de traditionele rolverdeling sterker nog die gelooft er veel meer in dan mij.
Tja, die mensen moeten er ook zijn natuurlijk. Ik vind het hopeloos ouderwets en meer dan een beetje zielig.
pi_176631767
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:

Je hebt kennelijk niet doorgehad dat niemand precies wist hoe ze door de hyperjump gevolgd werden, dus mogelijk een mol met als extra toevoeging dat Holdo's motieven tot onthulling in twijfel getrokken werden? Het is te makkelijk om ergens over te huilen door iets compleet uit zijn verband te trekken en alle context compleet te negeren omdat het detail je niet zint. Met die tactiek kan ik élke film afzeiken.
Jij denkt dus dat Holdo het achterhield omdat Poe mogelijk een verrader zou zijn?
Dat is nog belachelijker dan mijn eigen reden.
Waarom zou uitgerekend Poe de verrader zijn? Hij is juist de persoon die verder gaat dan iedereen om een overwinning te behalen.
pi_176631771
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ah vandaar. Nou ja, er zijn nu eenmaal vrouwen die er van houden om gekleineerd te worden. Dat ontheft hun natuurlijk over enige verantwoording.
pi_176631787
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jij denkt dus dat Holdo het achterhield omdat Poe mogelijk een verrader zou zijn?
Waarom zou uitgerekend Poe de verrader zijn? Hij is juist de persoon die verder gaat dan iedereen om een overwinning te behalen.
Omdat hij niet luistert naar opdrachten van zijn leidinggevende? Of hoeft hij daar niet naar te luisteren omdat dat een vrouw is?
pi_176631792
quote:
Hij is niet te vertrouwen. Ik had hem als man allang opgesloten. Het is dat hij in het verzet zat, anders had hij allang voor de krijgsraad gestaan.
pi_176631809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, die mensen moeten er ook zijn natuurlijk. Ik vind het hopeloos ouderwets en meer dan een beetje zielig.
Ze is gelukkig in haar rol als moeder/oma en ze heeft uitstekend voor ons gezorgd.
Dat mag jij ouderwets vinden maar ik vind het juist getuigen van karakter.

Wist je trouwen dat vrouwen als huisvrouw over het algemeen het gelukkigst zijn?

http://www.dailymail.co.u(...)fied-profession.html
pi_176631827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:44 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Omdat hij niet luistert naar opdrachten van zijn leidinggevende? Of hoeft hij daar niet naar te luisteren omdat dat een vrouw is?
Insubordinatie is nog steeds geen verraad.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:47:32 #291
12888 Skull-splitter
pi_176631832
quote:

[..]

Iedereen kon een verrader zijn op Leia en Holdo na op dat moment. Dat negeer je omdat Holdo je dwars zit. Als publiek krijg je dan een spanningsboog voorgeschoteld door informatie tot later weg te laten. Poirot en Holmes zijn er groot mee geworden.

Je argumentatie blijft hangen op details en ik denk dat je voor weer een week genoeg aandacht hebt gehad.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee, dat kun je idd pas vaststellen als de afloop al bekend is. Of in hoge mate van waarschijnlijkheid. Nogmaals, details.
pi_176631840
quote:

[..]

HIJ IS VERANTWOORDELIJK VOOR DE DOOD VAN HET COMPLETE ESCADER-BOMMENWERPERS.

godnondedju, het is niet alsof hij de boodschappen kwijt is geraakt onderweg.
pi_176631846
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze is gelukkig in haar rol als moeder/oma en ze heeft uitstekend voor ons gezorgd.
Dat mag jij ouderwets vinden maar ik vind het juist getuigen van karakter.

Wist je trouwen dat vrouwen als huisvrouw over het algemeen het gelukkigst zijn?

http://www.dailymail.co.u(...)fied-profession.html
En morgen zitten jullie met de hele familie in de kerk op de dag van God?
pi_176631859
quote:

[..]

Leg dat maar eens uit aan de krijgsraad.
pi_176631868
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hij is niet te vertrouwen. Ik had hem als man allang opgesloten. Het is dat hij in het verzet zat, anders had hij allang voor de krijgsraad gestaan.
Dat ben ik met je eens, een hiėrarchie is belangrijk vooral als het gaat om militaire aangelegenheden.
Des te vreemder is het dat hij dan als kapitein niet op de hoogte is van de plannen. Hij staat als kapitein nog steeds erg hoog in de hiėrarchie dus had hij dus betrokken moeten zijn bij de plannen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:50:22 #296
12888 Skull-splitter
pi_176631902
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

HIJ IS VERANTWOORDELIJK VOOR DE DOOD VAN HET COMPLETE ESCADER-BOMMENWERPERS.

godnondedju, het is niet alsof hij de boodschappen kwijt is geraakt onderweg.
En heeft daarmee wel de vloot gered, zie vorige reactie hierop.
pi_176631908
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:48 schreef lord_bono het volgende:

[..]

En morgen zitten jullie met de hele familie in de kerk op de dag van God?
Hebben we ook jaren gedaan, niets mis mee hoor. Het is slechts de basis van de westerse beschaving.
pi_176631946
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:48 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Leg dat maar eens uit aan de krijgsraad.
Dat ligt aan het vergrijp, een bevel negeren met als doel de vijand schade toe te richten kan onmogelijk als verraad worden uitgelegd.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:53:00 #299
12888 Skull-splitter
pi_176631951
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, een hiėrarchie is belangrijk vooral als het gaat om militaire aangelegenheden.
Des te vreemder is het dat hij dan als kapitein niet op de hoogte is van de plannen. Hij staat als kapitein nog steeds erg hoog in de hiėrarchie dus had hij dus betrokken moeten zijn bij de plannen.
Lees eens verder dan op 1 argument in te haken en al je kruit te verschieten. Die reden zit namelijk gewoon in de film verwerkt en vereist alleen dat je even oplet. Los van rangen.

Of moeten we Turkije 2016 in je realisme betrekken waarbij slechts een klein deel voor een coup pleegde te bestaan?

Hierna krijg je van mij wederom geen reactie meer tot je normaal kunt argumenteren ipv reacties uitlokken met dom geblaat.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:54:13 #300
12888 Skull-splitter
pi_176631970
Dicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo