je weet nu hoe het ook kan: gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich geen spijt hoor... ik ben door deze ervaringen wel geworden hoe ik nu ben en meer zelfverzekerd.
Ik let op de leuke numemrs. Als ik me druk moet gaan maken om de plaats waar ze staan... Het is en blijft Nederland he.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier op het werk staat de radio altijd op Radio 2, dus nu ook. Als ik vanmiddag vrij ben, zal ik verder geen minuut meer horen.
Ik word gewoon intens verdrietig als ik dat nare stemgeluid van Acda en De Munnik en hun middelmatige nummers gevolgd hoor worden door The Long And Winding Road van The Beatles, dat ruim 700 plaatsen te laag staat.
Ik kan echt niks met deze vertoning van muzikale wansmaak.
Een wat?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:03 schreef Nizno het volgende:
Godskolere even vergeten hoe erg die vlamtosties zijn
Tsja ik ben het in deze niet met je eens, die van Acda en de Munnik hoor ik ongeveer even graag als de Beatles.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier op het werk staat de radio altijd op Radio 2, dus nu ook. Als ik vanmiddag vrij ben, zal ik verder geen minuut meer horen.
Ik word gewoon intens verdrietig als ik dat nare stemgeluid van Acda en De Munnik en hun middelmatige nummers gevolgd hoor worden door The Long And Winding Road van The Beatles, dat ruim 700 plaatsen te laag staat.
Ik kan echt niks met deze vertoning van muzikale wansmaak.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
je weet nu hoe het ook kan: gelukkig zijn.
vlam tostiquote:
Dat ken ik nietquote:
De teringtwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 01:01:47In the East, it could be the COLDEST New Year’s Eve on record. Perhaps we could use a little bit of that good old G… https://t.co/tCjF8xdXep reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
29 december 13-14 uur
700 Video Games Lana Del Rey
699 Slippery People (Live) Talking Heads![]()
![]()
698 You Want It Darker Leonard Cohen
697 Mooie Dag Bløf![]()
696 Like The Way I Do Melissa Etheridge![]()
![]()
695 You're So Vain Carly Simon
694 Little Wing Jimi Hendrix Experience![]()
![]()
693 Jungleland Bruce Springsteen
692 Another One Bites The Dust Queen![]()
![]()
![]()
691 Changes 2Pac
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:05 schreef Kyran het volgende:
De teringtwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 01:01:47In the East, it could be the COLDEST New Year’s Eve on record. Perhaps we could use a little bit of that good old G… https://t.co/tCjF8xdXep reageer retweet
ja alleen kwam de nasmaak me even hard aan, was al een tijd geleden dat ik die gegeten had dus wist de vurigheid even niet meer.quote:
Middagquote:
Ja ff vlug gedaanquote:
is het een programmeercursusje?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan mijn cursus eigenlijk al twee-en-een-halve dag niet bijbenen.
Hoor net dat we na de lunch écht de diepte in gaan.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:05 schreef Kyran het volgende:
Edit: Wat is een vlam tosti?
Zijn erg lekker, je moet je alleen even instellen op een lekkere vlam in je strotquote:
Je zit bij je hoofd natuurlijk bij de top2000.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan mijn cursus eigenlijk al twee-en-een-halve dag niet bijbenen.
Hoor net dat we na de lunch écht de diepte in gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |